11 نکته پیشنهادی باربری چیتا بار، برای بسته بندی و اسباب کشی سریع

باربری چیتابار با کادری مجرب و تجهیزات کافی، می تواند حتی در امر بسته بندی به شما بپیوندد، اما اگر می خواهید بسته بندی اقلام منزلتان را بدون کمک گرفتن از باربری چیتابار انجام دهید، حتما مطلب زیر را که توسط همکاران با تجربه باربری چیتابار گرد آوری شده است را مطالعه نمایید.

باربری چیتابار با کادری مجرب و تجهیزات کافی، می تواند حتی در امر بسته بندی به شما بپیوندد، اما اگر می خواهید بسته بندی اقلام منزلتان را بدون کمک گرفتن از باربری چیتابار انجام دهید، حتما مطلب زیر را که توسط همکاران با تجربه باربری چیتابار گرد آوری شده است را مطالعه نمایید.

بسته بندی و اسباب کشی سریع
  • زود شروع کنید

مهم نیست که شما چقدر سرعت عمل دارید، بسته بندی همیشه مدت زمانی بیش از انتظار شما نیاز دارد. دو الی سه هفته قبل از روز اسباب کشی حتما شروع به بسته بندی لوازم منزل کنید.

  • سیاستمدارانه اسباب کشی کنید

 روی کارتن هایی که می دانید زودتر از بقیه به آنها نیاز دارید، علامت بزنید(به عنوان مثال ستاره بکشید *). وسایلی را که در روز اول اسباب کشی به آنها نیاز دارید(از جمله ملافه، حوله، لوازم آرایشی بهداشتی، دو دست لباس و …) را داخل یک چمدان یا ساک دم دستی بگزارید.

  • یک اتاق(یا مکان خاصی از منزل) را برای بسته بندی اقلام در نظر بگیرید

  یکی از اتاق هایی که کمترین استفاده را دارد و یا یک گوشه ای از منزل را برای بسته بندی وسایل در نظر بگیرید. کارتن ها و جعبه هایی با سایز های مختلف را آماده کنید. چند عدد ماژیک، طناب و وسایل بسته بندی از قبیل روزنامه، کاغذ باطله و … را دم دست بگزارید

  • استفاده بهینه از کارتن ها و جعبه ها

سعی کنید تا حد امکان کارتن ها و جعبه ها را سالم نگه دارید که بعد از اتمام کار، به شخص دیگه ای که نیاز دارد بدهید.

  • عاقلانه بسته بندی کنید

اغلب کسانی که مشغول بسته بندی لوازم منزلشان هستند فکر می کنند که کارتن های بزرگ مخصوص لوازم سنگین است، اما برعکس، جعبه های بزرگ را با لوازم سبک پر کنید و اقلام سنگین مثل کتاب ها را داخل کارتن های کوچیک بگزارید. باربری چیتابار همواره به تمامی هموطنان این امر را اطلاع می دهد.

  • لطفا هوا را، بسته بندی نکنید.

خیلی از مردم کمد ها و دراورهایشان را قبل از اسباب کشی خالی می کنند. اینکار اشتباه است و منجر به طول کشیدن پروسه اسباب کشی می شود. کمد ها، دراورها و چمدان ها را پر کنید از لباس ها و لوازم سبک، با این کار لوازم منزل شما کمترین فضای ممکن را در هنگام باربری می گیرند و تازه از بوجود آمدن بسته ها و کارتن های اضاقه هم جلوگیری می شود.

  • کیسه های زباله گنجینه هستند.

کارتن ها فوق العاده هستند چون می توانیم آنها را روی هم قرار دهیم، اما کیسه های زباله نیز مقاوم هستند و می شود خیلی از وسایل را داخل آنها جا داد. وسایلی که شکستنی نیستند. آنها می توانند به هر شکلی که بخوایم در داخل کامیون باربری قرار گیرند.

  • پتو و ملافه

پتو، ملافه، حوله و … هایتان را بسته بندی نکنید. از این اقلام می توانید برای جلوگیری از شکسته شدن اقلام شکستنی استفاده کنید. اقلامی مثل تابلو ها، لوستر ها، لامپ های آویز و …. این اقلام عموماً در اسباب کشی شکسته می شوند. آنها را از کوچیک به بزرگ داخل پتو های مسافرتی و ملافه ها بپیچید و بعد با هم بسته بندی کنید.

  • روی کارتن ها با ماژیک بنویسید

سعی کنید روی هر چهار طرف کارتن، مختصری از محتویاتش را با ماژیک بنویسید. اگر محتویات کارتنی شکستنی است حتما روی آن بنویسید که در هنگام اسباب کشی توسط افرادی غیر از شما، که از محتویات آنها اطلاعی ندارند، مراقبت شود. با این کار سرعت عمل باربری ها را افزایش داده اید.

  • آماده باشید

قبل از حضور باربری حتما تمامی لوازم خود را بسته بندی کنید. لباس های قدیمی خود را به تن کنید و به استقبال منزل جدید بروید.

  • چیندمان کامیون باربری

لوازم سنگین و بزرگ را قبل از همه داخل کامیون باربری بگذارید. و بسته ها را روی هم بچینید و در نقاطی که فضای خالی دارید ولی آنقدری نیست که کارتن جا شوند، می توانید از پلاستیک های زباله که با اقلام غیر شکستنی پر شده اند، برای استفاده بهینه از فضا استفاده کنید.

بسته بندی وسایل

مناطق تحت پوشش خدمات باربری چیتابار در تهران:  باربری در شهرک غرب، باربری در پونک، باربری در پاسداران، باربری در شهرک سپاه،  باربری در سعادت آباد

مناطق تحت پوشش خدمات باربری چیتابار در در ایران: باربری چیتابار مفتخر است که به تمامی نقاط ایران سرویس می دهد.

پاسخ بدهید

تماس سریع 09904698839