باربری بلوار مهرشهر کرج

اتوبار و باربری مهرشهر کرج

بهترین شرکت باربری کدام است؟ چگونه از انتخاب مناسب مطمئن شویم؟ آیا می توان از کلاهبرداری و تجربیات بد جلوگیری کرد؟ بهترین جابجایی ها در قلمرو ملی چه قیمت هایی دارند؟ تمام پاسخ‌های این سؤالات را می‌توانید در این صفحه پیدا کنید و موارد دیگر: تکنیک‌ها و نکاتی برای انتخاب درست یک شرکت باربری، اطلاعات اضافی درباره جا به جایی بارها و نحوه جذب نیروها شرکت باربری مهرشهر کرج، نحوه ثبت و رزرو ماشین.

باربری مهرشهر کرج | اتوبار مهرشهر کرج

اتوبار مهرشهر | باربری مهرشهر | اتوبار و باربری در مهرشهر کرج

باربری در مهرشهر کرج یکی از معتبر‌ترین باربری‌های سطح کشور می‌باشد. باربری مهرشهر کرج بهترین خدمات را با ارزان‌ترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهد. شرکت باربری مهرشهر کرج از یک تیم باربری کاملا متخصص و جوان تشکیل شده است. این افراد با مشتریان خود بسیار خش برخورد هستند و با ادب و احترام به سرویس دهی می‌پردازند. علاوه بر این تمام رانندگان این باربری سال‌هاست در این زمینه فعالیت می‌کنند و به تمام جاده‌ها نیز آشنایی کامل دارند. این باربری که به شما معرفی می‌کنیم از افراد باتجربه برای حمل اثاثیه استفاده می‌کند. اتوبار مهرشهر بهترین و مناسب‌ترین امکانات را برای بسته‌بندی و حمل بار استفاده می‌کنند. پس می‌توانید با اطمینان خاطر حمل اثاثیه خود را به آن‌ها سپرده و از سالم بودن وسایلتان مطمئن باشید.

باربری بلوار مهرشهر کرج | اتوبار بلوار مهرشهر کرج | باربری در بلوار مهرشهر کرج

خدمات و مشاوره بسته بندی | 33343055-026

خدمات باربری مهرشهر کرج

باربری مهرشهر کرج چه خدماتی ارائه می‌دهد؟ باربری مهرشهر کرج اسباب کشی محل کار، کارخانه‌ها، انبارها، فروشگاه‌ها، منازل را با مقطوع‌ترین قیمت انجام می‌دهد. این شرکت برای مشتریان خود مشاوره رایگان در نظر گرفته است و بار ها و اثاثیه همه مشتریان خود را بیمه می‌کند.

برای اسباب کشی منزل با چه شماره ای تماس بگیرم؟ شما برای اسباب کشی منزل و محل کار خود با شماره 02633343055 تماس بگیرید.

اتوبار مهرشهر کرج و باربری مهرشهر سال‌هاست با ارائه کلیه خدمات اسباب کشی به هموطنان خود خدمت می‌کنند. اسباب‌کشی منزل، وسایل اداری، حمل وسایل و جهیزیه عروس، جا به جایی محصولات فروشگاه ها، حمل وسایل کارخانه ها و ماشین آلات و… از جمله خدماتی است که شرکت باربری مهرشهر به مشتریان خود ارائه می‌دهد. اتوبار مهرشهر کرج و باربری مهرشهر با بهره جویی از همکارانی با تجربه، خوش اخلاق و مجرب در امور مربوط به باربری و اتوبار، آرامش و ایمنی را در اسباب کشی (How To Prepare And Move Furniture)، برای شما به ارمغان می آورد. 
شرکت اتوبار و باربری مهرشهر کرج  تمامی امور مربوط به باربری در منطقه مهرشهر را برای شما همشهریان گرامی ، با کیفیتی بالا، امنیت بالا و تجربه بالا انجام خواهد داد.

خدمات اتوبار مهرشهر کرج | خدمات باربری مهرشهر کرج

باربری مهرشهر کرج | اتوبار و باربری مهرشهر

لیست باربری های مهرشهر کرج

مجموعه بزرگ چیتابار برای تمامی مناطق مهرشهر اقدام به دایر کردن شعب های متعددی کرده است. این شعبه ها با هدف دسترسی هرچه راحتتر همشهریان عزیز دایر شده. شما عزیزان باتوجه به محدوده سکونت خود می‌توانید از خدمات شعبه ای که نزدیک تر است استفاده کنید.

باربری مهرشهر فاز1

مجموعه بزرگ باربری چیتابار برای تمامی محدوده های سطح مهرشهر کرج اقدام به دایر کردن شعب مختلفی کرده است. یکی از بهترین شعبه های این منطقه، باربری فاز1 مهرشهر کرج است. هموطنان گرامی که در این محدوده زندگی می کنند می توانند از خدمات آن در سریعترین زمان ممکن بهره مند شوند.

باربری مهرشهر فاز 2

شعبه چیتابار در فاز 2 مهرشهر کرج یکی از مجهز ترین و باسابقه ترین شعبه های این مجموعه است. باربری مهرشهر فاز 2 در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات خود با ساکنین این منطقه دایر شده است. برای آشنایی با روند کار و سرویس دهی این شعبه لطفا به صفحه باربری فاز2 مهرشهر از طریق منو سایت بروید.

خدمات و پشتیبانی اتوبار و باربری مهرشهر

باربری مهرشهر کرج از ابتدا تا پایان اسباب کشی در کنار شما حضور خواهد داشت و همین امر باعث دل گرمی مشتریان عزیز ما شده است. باربری مهرشهر وسایل شما را به صورت کامل جمع کرده و دقیق بسته بندی و برچسب گذاری می‌کند. این کار باعث شده که وسایل شما هیچ آسیبی نبیند. کادر باربری مهرشهر وسایل شما را به صورت کامل، دقیق و منظم در محل مورد نظر تخلیه کرده و بنا به نیاز مشتریان حتی در امر چیدمان منزل جدید هم کمک می‌کند و تا اخرین لحظه کار در کنار شما حضور خواهد داشت.

باربری مهرشهر | خدمات و پشتیبانی باربری مهرشهر کرج

کارشناسان باربری مهرشهر به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند. با تماس با ما می‌توانید هر سوالی که داشته باشید را بپرسید و از همکاران ما مشاوره بگیرید. پشتیبانی باربری مهرشهر اینگونه است که در صورتی که هر خطایی توسط این گروه رخ دهد این شرکت پاسخگوی مشتریان است و خسارت های وارد شده را پرداخت می کند.

خدمات باربری مهرشهر:

اتوبار مهرشهر کرج از جمله از جمله شرکت های باربری تحت پوشش چیتابار است که برای ارائه خدمات اسباب کشی به هموطنان خود تلاش شبانه روزی خود را به کار می گیرد.

  • اثاث کشی منازل
  • اسباب کشی ادارات
  • جا به جایی اثاثیه شرکتها و کارخانه ها
  • بسته بندی لوازم
  • کمک به چیدمان وسایل و دکوراسیون بعد از اسباب کشی
  • تیم حرفه ای و با تجربه
  • مشاوره های رایگان تلفنی و حضوری توسط کارشناسان شرکت باربری مهرشهر
  • ارائه بارنامه دولتی
  • ارائه بیمه نامه به صورت رایگان
  • حمل وسایل سنگین مانند تردمیل، گاوصندوق و…
  • رانندگان آشنا به تمام مسیرها در همه شهرستان ها
  • کارگر آقا و خانم با سفارش مشتری

خدمات شبانه روزی در باربری بلوار مهرشهر

خدمات باربری مهرشهر کرج | خدمات اتوبار مهرشهر کرج

باربری مهرشهر | دریافت سرویس اسباب کشی از باربری مهرشهر کرج

اتوبار بلوار مهرشهر کرج تمامی حمل بارهای درون شهری و برون شهری خود را مطابق با درخواست مشتری در هر ساعتی از شبانه روز که باشد انجام میدهد. این باربری از ماشین‌های باری مجهز و پیشرفته با کف موکت کاری شده، استفاده می‌کند. رانندگان جزو نیروهای حمل و جابجایی نیستند فقط بارها داخل ماشین می‌چینند.

بار مشتریان توسط این شرکت بیمه می شود و سلامت آن ها تضمین می گردد. باربری مهرشهر با کادر حرفه ای که دارد یک اثاث کشی بدون دغدغه ای را به شما عزیزان هدیه می نماید. اتوبار در مهرشهر دارای انواع کامیونت، خاور، نیسان بار و وانت بار آماده خدمت رسانی شبانه روزی بوده و بهترین رانندگان و کارگران خود را در اختیار شما قرار می دهد.

اتوبار و باربری در مهرشهر کرج: 33343055-026

باربری در مهر شهر با داشتن چند سال سابقه درخشان در زمینه حمل و نقل و جا به جایی بار فعالیت می کند این اتوبار که با اخلاق ترین نیروها را استخدام کرده است در بین مشتریان محبوبیت زیادی کسب کرده است. این محبوبیت به دلیل تلاش شبانه روزی کارگران و نیروهایی است که در این شرکت فعالیت می کنند.باربری در مهر شهر کرج اثاثیه منزل شما را به دسته های مختلف تقسیم کرده و با توجه به حساس بودن جنس وسایل آن هارا به طور کامل بسته بندی می کند. اگه می خواهید یک اسباب کشی آسان و بی دردسر داشته باشید و از سلامت بارهای خود مطمئن باشید با باربری مهرشهر کرج تماس بگیرید و از بابت ایمن بودن اسباب کشی خود مطمئن باشید.

بسته بندی حرفه ای باربری مهرشهر

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری مهرشهر

خدمات باربری مهرشهر | باربری مهرشهرکرج

باربری مهرشهر متخصص در امر بسته بندی با ابزار ها و امکانات پیشرفته جهت جلوگیری از هر گونه ضربه دیدگی و شکستگی همراه با کادر مجرب خانم و آقا است. اتوبار مهرشهر خود را موظف می داند که اثاثیه مشتریان سالم به مقصد برسد. به همین دلیل از بهترین نیروها و بهترین تجهیزات خود برای اسباب کشی استفاده می کند. شرکت باربری مهرشهر با استفاده ابزار های بسته بندی مانند پلاستیک های حباب دار، استرج رپ، کارتن های چندلایه، محافظ برای وسایل شکستنی استفاده می کند.

بسته بندی وسایل توسط افراد با تجربه در باربری و اتوبار مهرشهر

بسته بندی حرفه ای تنها زمانی امکان پذیر است که کسانی که این وظیفه را انجام می دهند تخصص و تجربه کافی را برای این کار داشته باشند. باربری مهرشهر کرج برای بسته بندی وسایل از حرفه ای ترین همکاران خود کمک می گیرد و کسانی این کار را انجام می دهند که در این زمینه تسلط کافی داشته باشند. اتوبار مهرشهر از کارتن های مخصوص برای جا به جایی وسایل خاص شما استفاده می کند. شرکت اتوبار و باربری مهرشهر کرج از کارتن های رگال دار برای لباس های شما استفاده می کند. لباس در این کارتن ها به صورت آویزان قرار داده می شود. همین امر توسط اتوبار مهرشهر باعث شده که لباس های شما دیگر چروک نشوند و آسیبی به آن ها وارد نشود.

حمل بار توسط باربری و اتوبار مهرشهر

حمل بار و اثاثیه منزل توسط باربری مهرشهر | اتوبار مهرشهر

اتوبار مهرشهر با استفاده از چرخ‌های دستی و امکانات و وسایل حمل و نقل بسته های بسته بندی شده را جابجا می نماید. پس بهتر است قدرت نمایی را کنار بگذارید و تمامی کارها را به ما بسپارید. تا به کمرتان آسیبی وارد نشود. انجام اصولی کارها از ویژگی‌های ما می‌باشد. بسته ها و کارتن ها را طوری در کامیون جا می‌دهیم و میچینیم که در هنگام حرکت و در طول مسیر بسته ها جابجا نشوند و در طول مسیر کارگرانی داخل کامیون مراقب وسایل شما هستند.

رانندگان خبره اتوبار مهرشهر کرج

 اتوبار مهرشهر کرج و باربری مهرشهر با دارا بودن رانندگان خبره و ماهر و آشنا به جاده در طول مسیر و در پیچ های تند تمامی جوانب احتیاط را بجا می آورند. باربری مهرشهر کرج از خبره ترین و حرفه ای ترین راننده هایی که در این کار سابقه دارند استفاده می کند. از این رو با خیال راحت جا به جایی وسایل خود را به باربری مهرشهر کرج بسپارید.

مشتریان عزیز اگر برای اسباب کشی و حمل بار به یک باربری مطمئن با کمترین هزینه باربری نیاز دارید می توانید با باربری مهرشهر تماس بگیرید تا مشاوران ما دراتوبار مهرشهر تیم باربری خود را در کوتاه ترین زمان به محل اعزام کند.

رانندگان خبره اتوبار مهرشهر کرج | باربری مهرشهر

بسته بندی با کیفیت در باربری مهرشهر کرج | قیمت باربری مهرشهر کرج

نکات مهم در بسته بندی وسایل باربری در بلوار مهرشهر

زمانی که نام اسباب کشی پیش می آید خیلی از افراد به این فکر فرو می روند که این کار روند بسیار سختی دارد و ممکن است تعدادی از وسایل آنها دچار شکستگی، گم شدن و از این قبیل مشکلات شود ولی باربری اتوبار در بلوار مهرشهر با داشتن کادری حرفه ای و وسایل مودر نیاز همه این مشکل را حل کرده است. نکات مهمی که در بسته بندی وسایل باربری در بلوار مهرشهر رعایت می شود این گونه است که دارای کارتن هایی با سایز های مختلف برای وسایل گوناگون می باشد همچنین استفاده از پلاستیک های ضد ضربه و پر کردن فضا های خالی بین وسایل تا حد زیادی درصد آسیب به اسباب را کمی کند.

 باربری بلوار در مهرشهر با چینش درست و اصولی بار ها از ابتدای کار مشکل حمل و نقل آن ها را حل میکند. استفاده از لیبل های مختلف بر روی هر کارتن محتوای داخل آن را نشان می دهد. که این امر سبب می شود در مواجه با وسایل شکستنی به صورت ویژه تر جا به جا شوند.

اتوبار و باربری در مهرشهر کرج: 33343055-026

دفتر مرکزی باربری مهرشهر کرج در منطقه مهرشهر کرج قرار دارد و می توان از طریق شماره 02633343055 با این شرکت باربری تماس گرفت. باربری و اتوبارمهرشهر کرج در خدمات رسانی به ساکنان این منطقه همیشه پیشرو بوده اند و خدمات صادقانه خود را از مشتریان دریغ نمی کنند. تلاش شبانه روزی و پشتکار از جمله ویژگی های این شرکت باربری است. باربری مهرشهر برای جلب رضایت شما مشتریان عزیز شبانه روز تلاش می کند و خدمات ارائه می دهد.

ارائه بیمه نامه رایگان در اتوبار و باربری مهرشهر کرج

بیمه باربری رایگان باربری مهرشهر| اتوبار مهرشهر

بیشتر کسانی که قصد اسباب کشی دارند این نگرانی را دارند که اثاثیه آن ها سالم به مقصد نرسد و یا بارهایشان دچار آسیب شود. اما اتوبار و باربری مهرشهر کرج با بهره گیری از یک تیم باربری مجرب و حرفه ای به مشتریان خود اطمینان می دهد که اثاثیه آن ها سالم به مقصد خواهد رسید. اتوبار مهرشهر کرج برای آسودگی خاطر مشتریان خود بارهای مشتری را بیمه می کند. اتوبار مهرشهر تمامی وسایل و اثاثیه منزل شما را به صورت کامل بیمه می کند. بیمه نامه ای که اتوبار مهرشهر در اختیار شما قرار می دهد کاملا معتبر می باشد.
اتوبار و باربری مهرشهر کرج با ارئه بیمه نامه ای به صورت رایگان ثابت کرده که اثاثیه در طول اسباب کشی هیچگونه آسیبی نخواهد دید پس با خیالی آسوده می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا تیم باربری مهرشهر در کوتاه ترین زمان در محل حاضر شوند و خدمات خود را به شما ارائه دهند.

چیدمان اصولی بار در اتوبار و باربری مهرشهر کرج

باربری در مهرشهر کرج از حرفه‌ای ترین افراد در کادر خود استفاده می کند. باربری مهرشهر کرج تمامی وسایل شما را به دسته های مختلف تقسیم می کند. و هرکدام را در قسمتی مخصوص قرار می دهد تا آسیب نبینند. باربری مهرشهر وسایل شکستنی و حساس شما را در قسمت بالا ماشین و روی وسایل بزرگ قرار می دهد تا این وسایل در موقع تخلیه آسیب نبینند. اتوبار مهرشهر از کارتن های مخصوص برای و اثاثیه شکستنی شما استفاده می کند.

چیدمان بار در ماشین باربری | اتوبار مهرشهر

اتوبار مهرشهر کرج | باربری مهرشهر کرج

تیم چیدمان باربری و اتوبار مهرشهر کرج به شما کمک می‌کنند تا تمام وسایتان را باتوجه به سلیقه خود در جای مناسب قرار دهید پس نگران این موضوع نباشید و به تیم باربری چیتابار اعتماد کنید. با سپردن تمامی کارهای اسباب کشی خود به پرسنل بهترین باربری در مهرشهر کرج دیگر لازم نیست نگران هیچ چیز باشید.

با یک تماس با شرکت حمل بار بلوار مهرشهر یک اسباب کشی ایمن خواهید داشت. باربری تان به صورت ویژه توسط اتوبار و باربری مهرشهر انجام خواهد شد. تیم ما به صورت حرفه ای آموزش دیده و آماده به خدمت برای اسباب کشی شما هستند.

هزینه جابه جایی وسایل سنگین در باربری بلوار مهرشهر کرج

هزینه باربری در مهرشهر کرج | کرایه حمل بار

وانت تلفنی مهرشهر کرج | نیسان بار مهرشهر کرج

یکی از متدهایی که بر روی هزینه باربری تاثیر می‌گذارد حمل اجسام سنگین و حساس است طبیعی است که هزینه جابه‌جایی اجسام سنگین مانند گاوصندوق و پیانو و یخچال فریزر یا کمدهای سنگین بیشتر از قیمتی باشد که برای اجسام سبک تعیین می‌شود مخصوصا اگر تعداد طبقات مبدا و مقصد زیاد باشد کار برای کارگران دشوارتر می‌شود در نتیجه نرخ بیشتری تعیین می‌شود. وسایل سنگین از آنجا که سخت تر حمل می‌شود و احتمال آسیب دیدن آن بیشتر است مسئولیت بیشتری دارد و کارگران شرکت باربری باید بیشتر حواس خود را جمع کنند، به همین علت می‌توان گفت که هزینه جابه‌جایی این اجسام بیشتر است. باربری و اتوبار بلوار مهرشهر کرج این خدمات را به بهترین نحو انجام می‌دهد و کمترین هزینه را برای این خدمات دریافت می‌کند.

شماره تماس اتوبار چیتابار شعبه باربری مهرشهر کرج: 33343055-026

پیدا کردن یک شرکت باربری قابل اعتماد برای همه کسانی که اسباب کشی می کنند اهمیت بالایی دارد. اینکه اثاثیه مشتریان سالم به دست آن ها برسد به نحوه اسباب کشی نیروهای یک شرکت باربری و امانت دار بودن آن ها بستگی دارد. در صورتی که اسباب کشی را به یک شرکت باربری مطمئن بدهید همه اثاثیه شما سالم به شما تحویل داده می شود. تا حدودی در مورد باربری مهرشهر کرج اطلاعات کسب کرده اید. برای شناخت هرچه بیشتر این شرکت تا پایان مطالب با ما همراه باشید.

تماس با شرکت باربری بلوار مهرشهر کرج | باربری در مهرشهر کرج

باربری مهرشهر | جا به جایی بارهای بین شهری توسط اتوبار مهرشهر کرج 

کارهایی که باربری در بلوار مهرشهر قبل از اسباب کشی انجام می دهد

باربری در بلوار مهرشهر قبل از شروع اسباب کشی همه وسایل و تجهزیات لازم را تهیه می کند و برنامه دقیقی را برای اثاث کشی تهیه می کند و لیست کارهایی که باید انجام شود را یادداشت می کند و طبق مواردی که در لیست یادداشت کرده اند پیش می روند. رانندگان این شرکت قبل از رفتن به محل اسباب کشی ماشین خود را چک می کنند و در صورت سلامت کامل خودرو به مکان مورد نظر می روند و بارها را جا به جا می کنند. از آنجا که باربری در مهرشهر کرج تهیه تجهیزات باربری را برعهده گرفته است این باربری قبل از شروع اسباب کشی اقدام به تهیه لوازم مورد نیاز می کند و جعبه ها و تجهیزات مناسب اثاث کشی را تهیه می کند. برای هر یک از نیروها وظایف او تعیین شده است. همه افراد طبق وظیفه ای که برایش تعیین شده است فعالیت خود را آغاز می کند.

هزینه باربری در مهرشهر کرج

برای تعیین هزینه باربری باید عوامل و فاکتورهای متعددی مورد بررسی قرار گرفته شود. از جمله این عوامل می‌توان به فاصله مبدا تا مقصد، تعداد طبقات مبدا و مقصد، حجم بار، نوع ماشین باربری و…. اشاره کرد. برای اطلاع دقیق از تعرفه ها و هزینه باربری می‌توانید به صورت شبانه روی با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید. کارشناسان ما بطور کامل شما را راهنمای می‌کنند تا تجربه یک اسباب کشی راحت را به دست آورید.

توجه: برای اطلاع دقیق از قیمت خدمات باربری مهرشهر لطفا با شماره تماس های موجود تماس بگیرید.

دسترسی آسان به باربری مهرشهر کرج

 شما در هر ساعتی از روز یا شب با ما تماس بگیرید ما در کمترین زمان و قیمت ممکن بار شما را به مقصد مورد نظرتان می رسانیم. ما بارهای ریز و درشت و حتی وسایل حساس و شکستنی شما را با دقت تمام و با استفاده از به روز ترین تجهیزات بسته بندی می کنیم و بدون هیچ نقص و کاستی جا به جا می کنیم. اینکه اسباب کشی های خود را به اتوبار مهرشهر کرج بسپارید مزایای بسیاری دارد که یکی از این مزایا دسترسی آسان به این شرکت می باشد. باربری چیتابار با دارا بودن چندین سال سابقه در زمینه باربری این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است که به راحتی بتوانند با کارشناسان این باربری ارتباط برقرار نمایند و درخواست های خود را بیان کنند.

باربری مهرشهر کرج | دسترسی آسان به اتوبار مهرشهر کرج

مواردی که قبل از اسباب کشی باید مشخص شود

  • تعداد روز و ساعت مورد نیاز برای جابجایی
  • هزینه در روز
  • تعداد کارکنان درگیر
  • هزینه حمل و نقل
  • نوع پوشش بیمه
  • در صورت نیاز هزینه بسته بندی
  • در جایی که نیاز به جداسازی و مونتاژ مبلمان است
  • در جایی که نیاز به برای تمیز کردن محل است
  • هر وسیله اضافی برای حمل و نقل استثنایی اشیاء خاص و بسیار حجیم (مانند پیانو).

مناطق مرتبط با شرکت باربری مهرشهر کرج:

اتوبار و باربری چیتابار ، باربری سرآسیاب کرج ، باربری شهرک سپاه کرج

استعلام قیمت اسباب کشی از شرکت باربری مهرشهر کرج

شرکت باربری مهرشهر بر اساس پارامترهای مختلفی قیمت اسباب کشی را تعیین می‌کند. برای استعلام قیمت اسباب کشی می‌توانید به صورت تلفنی شماره های این شرکت را شماره گیری کنید. مشخصات بار خود را اعلام کنید. کارشناسان ما بر اساس ویژگی های بار و مسافتی که باید طی شود قیمت اسباب کشی را برای شما توضیح می دهند.

استعلام قیمت اسباب کشی از باربری مهرشهر

حمل بار در باربری مهرشهر کرج

خرید کارتن بسته بندی از باربری مهرشهر کرج

هموطنان گرامی در صورتی که سرویس اسباب کشی را در شرکت ما ثبت کنید، شرکت اتوبار مهرشهر تمامی وسایل مخصوص بسته بندی اثاثیه را برای شما تهیه می کند. دیگر لازم نیست نگران خرید کارتن و وسایل بسته بندی باشید فقط کافی است که در زمان ثبت سرویس خدمات، این موضوع را با کارشناسان ما در میان بگذارید. تا شرکت ما تمامی وسایل لازم برای بسته بندی از جمله کارتن اسباب کشی را تهیه کند و بسته بندی اثاثیه را بصورت کاملا حرفه ای برای شما انجام دهد.

باربری مهرشهر، خرید کارتن بسته بندی | خرید کارتن اسباب کشی

رضایت مشتریان باربری مهرشهر

50 دیدگاه‌

  • مهرسا جباری
    ارسال شده 14 آذر 1402 6:41 ق.ظ 0Likes

    سلام وقت بخیر هزینه بسته بندی اثاثیه چنده؟؟

    • shortcut_admin
      ارسال شده 14 آذر 1402 7:10 ق.ظ 0Likes

      سلام لطفا برای اطلاع از قیمت دقیق بسته بندی با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

  • محمد پور
    ارسال شده 21 آذر 1402 10:14 ق.ظ 0Likes

    سلام روزبخیر خواستم از بسته بندی باکیفیتی که برام انجام دادید تشکر کنم

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 22 آذر 1402 3:49 ق.ظ 0Likes

      سلام دوست عزیز از اینکه شرکت ما رو انتخاب کرید سپاس گذاریم.

  • مسلم
    ارسال شده 10 دی 1402 5:54 ق.ظ 0Likes

    سلام و عرض ادب خدمت تیم بزرگ باربری مهرشهر خواستم از کارگران توانمندتون و قیمت های مناسبتون تشکر کنم.

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 10 دی 1402 6:36 ق.ظ 0Likes

      سلام دوست عزیز
      از نظر ارزشمند شما سپاس گذاریم

  • سامان بابایی
    ارسال شده 10 دی 1402 3:43 ب.ظ 0Likes

    سلام ممنون از حضور به موقعتون از بسته بندی عالی و مهمتر از همه از اخلاق حرفه ای کارگراتون.
    از نظر من شما بهترین تیم باربری در مهرشهر هستید که چندین ساله دارم باهشون کار می کنم.

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 11 دی 1402 3:32 ق.ظ 0Likes

      سپاس گذاریم که به تیم باربری مهرشهر اعتماد کردید.

  • اکبری
    ارسال شده 12 دی 1402 4:52 ق.ظ 0Likes

    من باربری چیتابار رو برای انجام اسباب کشی به همه پیشنهاد می کنم چون همه مشاوره رایگان داره هم قیمتهاش زیر نظر اتحادیه تعین میشه و خیلی هم تخفیف میده البته بسته بندی باکیفتی هم انجام میده

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 12 دی 1402 6:13 ق.ظ 0Likes

      تمامی خدمات ارائه شده توسط شرکت ما برای جلب رضایت شماست

  • محمد خانی
    ارسال شده 13 دی 1402 2:56 ب.ظ 0Likes

    من به عنوان کسی که چندین ساله از خدمات باربری مهرشهر استفاده می کنم بخاطر نحوه سرویس دهی و پرسنل عالی تون به همه برای انجام اسباب کشی شون باربری شما رو معرفی می کنم

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 14 دی 1402 3:29 ق.ظ 0Likes

      آقای خانی عزیز
      خوشحالیم که توانسته ایم رضایت و اعتماد شما را به دست آوریم و جزو مشتریان دائمی شرکت ما شوید.

  • نامجو
    ارسال شده 17 دی 1402 7:03 ق.ظ 0Likes

    سلام شما بجز اثاث کشی منزل باربری فروشگاه ها رو هم انجام میدید؟ تعرفه تون چه طوریه برای این کار؟

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 17 دی 1402 10:21 ق.ظ 0Likes

      سلام بله باربری مربوط به فروشگاه ها، ادارات و کارخانجات هم انجام میدهیم. برای اطلاع از تعرفه دقیق خدمات ما لطفا با دفتر باربری تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

  • یاسمن
    ارسال شده 18 دی 1402 4:43 ق.ظ 0Likes

    سلام و عرض ادب خدمت مدیریت باربری مهرشهر کرج می خواستم بدونم که هزینه جابجایی اثاثیه منزلم از مهرشهر به مجیدیه تهران چقدر می شه؟ از طبقه اول به طبقه سومه به نظر خودمم سه کارگر و یک کامیون جوابگو هست

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 18 دی 1402 1:48 ب.ظ 0Likes

      سلام وقت بخیر
      لطفا با دفتر باربری مهرشهر تماس بگیرید تا باتوجه به اطلاعات شما از جابجایی تون و همچنین خدمات موردنیازتون، کارشناسان ما قیمت ها را بصورت دقیق به شما اطلاع دهند.

  • سیامک
    ارسال شده 20 دی 1402 5:12 ق.ظ 0Likes

    سلام من مدیر داخلی یک چاپخانه هستم و میخوام وسایل و تجهیزات چاپخانه رو از مهرشهر کرج به محله دهکده المپیک تهران منتقل کنم. باربری شما این کار رو برای من انجام میده؟

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 20 دی 1402 7:34 ق.ظ 0Likes

      سلام وقت بخیر
      بله، لطفا برای ثبت سرویس موردنظرتون با شماره دفتر باربری مهرشهر تماس بگیرید.

  • قیطاسی
    ارسال شده 23 دی 1402 4:39 ق.ظ 0Likes

    سلام روز بخیر ببخشید بجز اسباب کشی منزل، جابجایی وسایل الکترونیکی دفتر کارم انجام میدید؟؟

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 23 دی 1402 7:06 ق.ظ 0Likes

      سلام و عرض ادب
      بله هر نوع جابجایی که شما بخواهید باربری مهرشهر در اسرع وقت انجام می دهد.

  • نعمتی
    ارسال شده 25 دی 1402 5:06 ق.ظ 0Likes

    سلام بنده نعمتی هستم خواستم قیمت ایسوز مسقف برای حمل بار به گرگان رو بدونم.

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 25 دی 1402 6:19 ق.ظ 0Likes

      سلام و عرض ادب
      لطفا با شماره باربری مهرشهر تو همین صفحه تماس بگیرید تا هزینه خدمات مورد نیازتان به شما گفته شود.

  • ایلیا
    ارسال شده 26 دی 1402 6:37 ب.ظ 0Likes

    سلام نوشتید که کارتن مخصوص بسته بندی دارید
    قیمتش چقدره؟ در چه سایزهای موجوده؟؟

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 27 دی 1402 4:17 ق.ظ 0Likes

      سلام دوست عزیز
      بله کارتن های بسته بندی در سایز های مختلف داریم. درصورتی بسته بندی اثاثیه خودتون رو به تیم باربری مهرشهر بسپارید تمامی تجهیزات مورد نیاز از جمله کارتن مخصوص بسته بندی با هزینه ای ناچیز در اختیارتان قرار داده می شود.

  • کمالی
    ارسال شده 27 دی 1402 3:40 ب.ظ 0Likes

    سلام خدمت مدیریت عالی چیتابار واقعا از بسته بندی عالی و دلسوزانه ای که برام انجام دادید خیلی راضی بودم. خواستم ازتون تشکر کنم.

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 28 دی 1402 3:58 ق.ظ 0Likes

      سلام و عرض ادب
      خوشحالیم که توانسته ایم رضایت و اعتماد شما را جلب کنیم.

  • ارشیا مقامی
    ارسال شده 30 دی 1402 3:33 ب.ظ 0Likes

    ببخشید یه سوال
    الان نظرات رو خوندم خیلی ها راضی بودن ولی باربری مهرشهر برای تضمین سلامت رساندن وسایلم چه تعهدی میدید؟
    تجربه تلخی دارم از کار کردن با هم صنف هاتون اثاثیه ام رو شکستن و در اخر جوابگو نبودن

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 1 بهمن 1402 4:01 ق.ظ 0Likes

      سلام وقت بخیر
      آقای مقامی عزیز باربری مهرشهر کرج یکی از قدیمی ترین شعبه های مجموعه بزرگ چیتابار است. در شرکت ما برای تمامی سرویس های باربری، بیمه نامه صادر می شود که طبق آن در صورت بروز هرگونه حادثه ای شرکت موظف به پرداخت خسارت به مشتریان است.

  • کامیار
    ارسال شده 2 بهمن 1402 4:18 ب.ظ 0Likes

    سلام به تیم متخصص باربری مهرشهر
    پیام دادم ازتون بابت اخلاق حرفه ای نیروهاتون و قیمت های منصفانه تون تشکر کنم

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 3 بهمن 1402 7:48 ق.ظ 0Likes

      سپاس از نظر ارشمند شما

  • دفتر فنی مهندسی ماهتاب
    ارسال شده 7 بهمن 1402 7:11 ق.ظ 0Likes

    سلام و عرض ادب
    هزینه تهیه وسایل بسته بندی وسایل یه دفتر کار30 متری حدودا چقدر میشه؟
    لطفا فاکتور وسایل رو هم با ماشین و نیروهای مورد نظر بفرستید

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 7 بهمن 1402 3:31 ب.ظ 0Likes

      سلام و عرض ادب
      فاکتور تمامی خدماتی که از شرکت ما دریافت می کنید در اختیارتان قرار داده می شود.
      برای اطلاع دقیق از هزینه خدمات با شماره دفتر باربری مهرشهر تماس بگیرید.

  • فاطیما جزایری
    ارسال شده 10 بهمن 1402 4:11 ق.ظ 0Likes

    به جرات می تونم بگم یکی از بهترین باربری ها در مهرشهر کرج هستید
    کار بسته بندیتون حرف نداره. تمای بسته رو عالی لیبل گذاری کردید و منظلم چیده بودید.
    من خیلی راضی بودم

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 10 بهمن 1402 2:26 ب.ظ 0Likes

      سلام و عرض ادب خانم جزایزی
      سپاس از اینکه به تیم باربری مهرشهر اعتماد کردید.

  • دریا محمودی
    ارسال شده 16 بهمن 1402 4:40 ق.ظ 0Likes

    سلام و خسته نباشید به تیم بزرگ باربری مهرشهر
    من خیلی از کارگرها و راننده ای که برام فرستادید راضی بودم و اینکه کرایه ماشین حمل بار و باقی خدمات شرکت شما از همه جا ارزانتر بود.

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 17 بهمن 1402 3:53 ق.ظ 0Likes

      سلام و عرض ادب خانم محمودی
      خوشحالیم که توانسته ایم رضایت و اعتماد شما را به دست آوریم.

  • احسان
    ارسال شده 18 بهمن 1402 4:06 ق.ظ 0Likes

    سلام به مدیریت عالی باربری مهرشهر خواستم از کارشناس خوش اخلاقتون تشکر کنم. من چند روز پیش رفتم دفتر باربری ایشون تمامی سوالات منو جواب دادن و خیلی بهم کمک کردند که یک باربری کم هزینه داشته باشم.

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 21 بهمن 1402 4:05 ق.ظ 0Likes

      سلام و عرض ادب هدف ما در باربری مهرشهر جلب رضایت شماست.

  • مرادنیا
    ارسال شده 25 بهمن 1402 5:02 ب.ظ 0Likes

    سلام به همه دوستان که میخوان از باربری مهرشهر خدمات بگیرند
    من چندین ساله مشتریشون هستم قیمت هاشون از همه جا پایین تره و انصافا خدمات باکیفیتی هم ارائه میدن.

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 26 بهمن 1402 4:37 ق.ظ 0Likes

      سلام و عرض ادب دوست عزیز
      سپاس گذاریم از اینکه به باربری مهرشهر اعتماد کردید.

  • زانیار
    ارسال شده 28 بهمن 1402 9:09 ق.ظ 0Likes

    سلام اقای مرادی عزیز میخواستم از زحمات شما و نیروهاتون تشکر کنم. کیفیت انجام اسباب کشی تون عالیه.

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 29 بهمن 1402 4:56 ق.ظ 0Likes

      سلام دوست عزیز
      ممنون از اینکه برای ما نظر ارزشمند خود را ارسال کردید.

  • خسرو میهنی
    ارسال شده 8 اسفند 1402 4:41 ق.ظ 0Likes

    وانت بار یا نیسان بار برای محدوده مهرشهر میخواستم ؟

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 8 اسفند 1402 5:46 ق.ظ 0Likes

      سلام دوست عزیز
      هر ماشین باربری که برای اسباب کشی در مهرشهر لازم داشته باشید رو شرکت ما داره، فقط کافیه با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

  • مهیار
    ارسال شده 15 اسفند 1402 6:45 ق.ظ 0Likes

    سلام روزتون بخیر
    خواستم ازتون بابت انجام اسباب کشی ام تشکر کنم
    خانوم من خیلی روی اثاثیه اش حساسه و هرسال کلی بابت اسباب کشی استرس داره ولی امسال که با معرفی یکی از آشناهامون از شما سرویس گرفتیم خیلی راضی بود

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 16 اسفند 1402 3:42 ق.ظ 0Likes

      سلام و عرض ادب دوست عزیز
      خوشحالیم که خدمات باربری مهرشهر راضی بودید

  • reza
    ارسال شده 20 اسفند 1402 5:13 ق.ظ 0Likes

    سلام من چندین ساله از شرکت شما برای اسباب کشی سرویس میگرم و همیشه راضی بودم ولی امسال اولین سالی بود که بخاطر محدودیت زمانی که داشتم بسته بندی وسایلم رو به تیم شما سپردم و واقعا در یک کلمه بگم عالی بودید و من کلی افسوس خوردم که چرا قبلا اینقدر خودم رو اذیت می کردم برای بسته بندی و جمع و جور کردن وسایلم و خرید کارتن و چسب و… در حالی که امسال با یک هزینه به نسبت کمتر از هر سال وسایلم کاملا عالی بسته بندی شد و خودمم دیگه خسته نشدم. بهتون خداقوت و خسته نباشیدمیگم واقعا

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 20 اسفند 1402 10:13 ق.ظ 0Likes

      سلام دوست عزیز ممنون از نظر ارزشمند شما

  • فاضل
    ارسال شده 6 فروردین 1403 5:04 ق.ظ 0Likes

    سلام وقت بخیر
    هزینه حمل بار با وانت چقدره؟ ساعتی حساب میشه؟؟

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 7 فروردین 1403 3:57 ق.ظ 0Likes

      سلام وقت شما هم بخیر
      لطفا برای اطلاع دقیق از هزینه خدمات با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

پاسخ بدهید

تماس سریع 09904698839