باربری هشتگرد کرج

باربری هشتگرد کرج | اسباب کشی در هشتگرد

باربری هشتگرد کرج یکی از بهترین شرکت‌های باربری است که زیر شعبه باربری چیتابار می‌باشد. این شرکت یکی از بهترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های باربری کرج است که دارای محبوبیت زیادی در بین مردم است. اتوبار هشتگرد از اتحادیه باربری مجوز رسمی باربری دریافت کرده است. این شرکت فعالیت‌های خود را به صورت کاملا قانونی انجام می‌دهد. سلامت همه بارهایی که توسط اتوبار هشتگرد کرج جا به جا می شود تضمین می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این شرکت ادامه مطلب را بخوانید.

اتوبار و باربری هشتگرد

اتوبار هشتگرد کرج | سرویس باربری هشتگرد

باربری هشتگرد همه کارهای اسباب کشی (Moving) را که برای شما کار دشواری است انجام می‌دهد. در صورتی که اسباب کشی خود را به اتوبار هشتگرد بدهید از بابت امنیت وسایل و سرعت اسباب کشی خیالتان آسوده خواهد بود. جا به جایی وسایل سنگین و حساس از وظایف این شرکت است که به درستی انجام می دهد. یکی از حساس‌ترین کارها در زمان اسباب کشی، جا به جایی صحیح اسباب و اثاثیه سنگین و حساس است. کسی که در این زمینه تجربه کافی نداشته باشد ممکن است از عهده این کار به خوبی برنیاید. اتوبار هشتگرد نیروهای با تجربه ای دارد که تعهد می دهند وسایل شما را با امنیت بالا جا به جا کنند.

اتوبار هشتگرد | باربری هشتگرد

جابجایی اثاثیه قبل از هر چیز نیاز به اعتماد، دقت نظر، کادر آموزش دیده، مواد بسته بندی جامع کالا و رعایت بهداشت دارد. اتوبار و باربری هشتگرد کرج با بهره مندی از کادری آموزش دیده و با تجربه همه کارهای اسباب کشی را با رعایت اصول و برنامه ریزی انجام می دهد.

ارتباط آسان با اتوبار هشتگرد کرج | باربری هشتگرد کرج

باربری هشتگرد

رزرو باربری در شرکت اتوبار هشتگرد کرج

ساکنین گرامی هشتگرد کرج برای رزرو سرویس حمل بار در باربری هشتگرد کرج میتوانند با شماره33343055-026 تماس بگیرند و از خدمات مشاوره رایگان تلفنی ما هم بهره مند شوند. استفاده از خدمات مشاوره باعث می شود که شما یک اسباب کشی آسان و راحت را تجربه کنید.

شماره تماس باربری و اتوبار هشتگرد کرج: 33343055-026

اتوبار و باربری هشتگرد کرج با ارائه کلیه خدمات اسباب‌کشی آماده خدمت به هموطنان خود است. شرکت اتوبار هشتگرد اسباب کشی منازل، ادارات و کلیه کسب‌و‌کارها، اسباب‌کشی کارخانه‌ها و … را با حرفه‌ای‌ترین کادر باربری انجام می‌دهد. شما در هرکدام از این زمینه‌ها نیاز به کمک داشته باشید، ما در اولین فرصت شما را همراهی می‌کنیم. اتوبار در هشتگرد و باربری هشتگرد کرج با بهره جویی از همکارانی با تجربه، خوش اخلاق و مجرب در امور مربوط به باربری و اتوبار، آرامش و ایمنی را در اسباب کشی، برای شما به ارمغان می آورد. 

شماره تماس باربری هشتگرد کرج | اتوبار هشتگرد کرج

باربری آنلاین در هشتگرد کرج

اتوبار در هشتگرد و باربری هشتگرد کرج تمامی امور مربوط به باربری در منطقه هشتگرد را برای شما همشهریان گرامی، با کیفیتی بالا، امنیت بالا و تجربه بالا انجام خواهد داد.

شرکت باربری چیتابار در کرج علاوه بر منطقه هشتگرد در تمام مناطق کرج و حتی چند منطقه در تهران شعبه دارد و به محض اینکه شما با باربری موردنظرتان تماس بگیرید تیم باربری به سرعت در محل حاضر می‌شوند و به شما در جابه جایی و حمل وسایلتان کمک خواهند کرد. تمام پرسنل چیتابار به صورت حرفه‌ای آموزش‌های لازم را دیده‌اند. 

باربری آنلاین هشتگرد | شماره تماس باربری هشتگرد

اتوبار هشتگرد کرج | باربری هشتگرد کرج

 شماره تماس وانت بار و باربری هشتگرد کرج: 33343055-026

شماره‌های تماس موجود در سایت چیتابار جهت برقراری ارتباط با مشتریان است. شما می‌توانید قبل از اسباب کشی با ما تماس بگیرید و شرایط اسباب کشی خود را با کارشناسان ما بررسی کنید و هزینه جا به جایی بار را نیز از همکاران ما بپرسید.

ارتباط با باربری هشتگرد کرج  بسیار آسان است. کافی است تلفن خود را برداشته و با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. اتوبار هشتگرد کرج همه تلاش خود را به کار می گیرد که کار مشتریان را آسان نمایند و مشتریان به راحتی بتوانند به راحتی با این باربری ارتباط برقرار کنند و یک اسباب کشی آسان داشته باشند.

باربری هشتگرد ارائه دهنده بهترین خدمات باربری در کرج

امروزه حمل بار و جا به جایی وسایل یکی از مسائل حساس خانواده‌ها می‌باشد. بهتر است این امر را به باربری هشتگرد کرج سپرد. اتوبار و باربری هشتگرد کرج ارائه دهنده بهترین خدمات باربری و حمل اثاثیه می‌باشد. باربری هشتگرد کرج برای اینکه بتوانند خدمات با کیفیتی ارائه دهند از تجهیزات پیشرفته استفاده می‌کنند. کادر مجرب و حرفه ای باربری هشتگرد کرج که متشکل از آقایان و بانوان می باشد، می‌کوشد که همه تلاش خود را در زمینه جا به جایی درست و اصولی وسایل شما انجام دهد.

خدمات باربری هشتگرد کرج

باربری هشتگرد | اتوبار و باربری هشتگرد کرج

باربری هشتگرد کرج، مشاوره و خدمات اسباب کشی

ما در باربری هشتگرد کرج به ارائه کلیه خدمات مشاوره، بسته بندی وسایل، جابجایی، چیدمان می پردازیم. برای اینکه بتوانیم رضایت مشتریان را بدست آوریم یک تیم با تجربه و کاری جمع آوری کرده ایم. اعضای تیم حرفه‌ای و مجرب باربری هشتگرد در زمینه بسته بندی و جا به جایی بار، تجارب با ارزشی را کسب نموده اند و اگر بار شما درشت، ریز یا حتی شکستنی و خیلی حساس است، اصلا نگران نباشید و مطمئن باشید وسایل شما در صحت کامل و بدون نقص و کاستی به مقصد می رسد.

مشاوران اتوبار و باربری هشتگرد کرج شما را از چگونگی حمل ایمن بار مطلع می کنند. برای دریافت راهنمایی از مشاوران ما با شماره های تماس موجود در سایت تماس بگیرید.

خدمات مشاوره اسباب کشی باربری هشتگرد کرج

اتوبار و باربری هشتگرد 33343055-026

خودروهای حمل بار در باربری هشتگرد

باربری هشتگرد برای جا به جایی بار هر کدام از مشتری ها مناسب با اثاثیه ای که جا به جا می کند از خودروهای مناسب استفاده می کند به عنوان مثال برای بارهای داخل شهری از ماشین های نیمه سنگین و وانت بارها و نیسان بار ها استفاده می کند و برای بارهای خارج از شهر نیز از ماشین های سنگین مانند تریلی ها استفاده می کند. باربری در هشتگرد کرج تمامی ماشین های حمل بار خود را موکت کاری کرده تا زمانی وسایل در آن قرار می گیرد هیچ آسیبی به آن وارد نشود. در فصل هایی که امکان بارش باران و برف وجود دارد از کامیون ها و ماشین های مسقف استفاده می کند.

خودروهای حمل بار در باربری هشتگرد | ماشین های باربری اتوبار هشتگرد کرج

کرایه وانت بار هشتگرد کرج | باربری هشتگرد کرج

قیمت ماشین باربری در هشتگرد کرج

خدمات اتوبار و باربری هشتگرد کرج

باربری و اتوبار هشتگرد همه سرویس های اسباب کشی را به صورت ویژه انجام می دهد. بهترین پرسنل باربری در این شرکت فعالیت می کنند. هدف همه این نیروها ارائه خدمات با کیفیت است.

  • اسباب کشی منازل
  • اثاث کشی های داخل شهر و خارج شهر
  • اسباب کشی شرکت‌ها و کارخانه ها
  • بسته بندی لوازم منزل و ادارات با ابزارهای مناسب همان اثاثیه
  • چیدمان وسایل با سلیقه مشتری
  • متشکل از تیم فوق حرفه ای و مجرب
  • حمل انواع وسایل بزرگ مثل پیانو، تردمیل، گاوصندوق و…
  • ارائه تجهیزات بسته بندی با کیفیت مناسب
  • ماشین هایی مجهز و موکت کاری شده
  • رانندگانی حرفه ای و آشنا به تمام مسیرها
  • و…

 شماره تماس شرکت حمل بار و باربری هشتگرد کرج: 33343055-026

یکی از مهم ترین موضوعات در اسباب کشی ها پیدا کردن یک شرکت باربری است که بتوان با خیال راحت به آن ها اعتماد کرد و جا به جایی همه اثاثیه خود را به آن سپرد. برای پیدا کردن بهترین شرکت باربری باید سابقه فعالیت شرکت ها را بررسی کرد و شرکت هایی که بیشترین درصد رضایت مشتریان را بدست آورده اند را انتخاب کرد. شرکت باربری هشتگرد کرج دارای سالها سابقه باربری است. این شرکت طی سالها فعالیت خود محبوبیت زیادی در بین مشتریان بدست آورده است. با یک تحقیق کوچک درستی این موضوع برای شما روشن خواهد شد.

اتوبار هشتگرد، اسباب کشی درون شهری و بین شهرستان ها

حمل بار به صورت درون شهری و سایر شهرستان ها به صورت شبانه روزی است . حمل بار در خاور های پتو دار و دارای بارچین های حرفه ای در حمل وسایل از داخل منزل به ماشین و برعکس انجام میگیرد .بار دارای  بیمه نامه و تضمین سلامت وسایل در باربری ما را خواهد داشت. اتوبار و باربری هشتگرد کرج با کادر حرفه ای که دارد یک اثاث کشی بدون دغدغه ای را به شما عزیزان هدیه می نماید. اتوبار و باربری هشتگرد کرج دارای انواع کامیونت ، خاور ، نیسان بار و وانت بار آماده خدمت رسانی شبانه روزی بوده و بهترین رانندگان و کارگران خود را در اختیار شما قرار می‌دهد.

با یک تماس کافی است تا راحتی را به اسباب کشی تان دعوت کنید ، باربری تان به صورت ویژه توسط اتوبار و باربری هشتگرد انجام خواهد شد. تیم ما به صورت حرفه‌ای آموزش دیده و آماده به خدمت برای اسباب کشی شما هستند.

باربری بین شهری در اتوبار هشتگرد کرج

اتوبار در هشتگرد | وانت تلفنی هشتگرد کرج

 شماره تماس اتوبار و باربری هشتگرد 33343055-026

تماس با 02633343055 مزایای بسیاری برای شما به دنبال دارد. با یک تماس شما یک اسباب کشی آسان و با کیفیت خواهید داشت. باربری هشتگرد یکی از قدیمی ترین شرکت ها در کرج است. این شرکت طی سالها فعالیت خود همیشه تماس های مشتریان را در کمترین زمان پاسخ داده است.با یک تماس تلفنی بارهای شما در کمترین زمان انجام می شود. نیروهای ما به سرعت در محل حاضر می شوند و اثاثیه منزل یا محل کار شما را جا به جا می کنند.

شماره تماس باربری هشتگرد | ارتباط آسان با باربری هشتگرد

اتوبار و باربری هشتگرد

اتوبار هشتگرد، بسته بندی حرفه ای با کادری مجرب

اتوبار و باربری هشتگرد کرج جزو حرفه ای ترین تیم های باربری در ایران است. استفاده از تجهیزات پیشرفته و مناسب و دقت و نظم در فعالیت ها از جمله ویژگی های بارز این تیم باربری است. فعالیت ها به گونه ای انجام می ود که هیچ نوع ضربه دیدگی، خط خوردگی، گم شدن و شکستگی برای اثاثیه شما اتفاق نمی افتد. همه پرسنل خانم و آقا که در این شرکت فعالیت می کنند آموزش های لازم را برای ارائه خدمات با کیفیت پشت سر گذرانده اند. اتوبار و باربری هشتگرد کرج با ضمانت بارها به مشتریان اطمینان می دهد که خسارتی به آن ها وارد نشود.

باربری هشتگرد کرج از محکم‌ترین و مطمئن‌ترین ابزار برای بسته‌بندی وسایل شما استفاده می کند تا در هنگام جا به جایی مشکلی برای وسایل و اثاثیه شما پیش نیاید. این شرکت جهت حمل بار مشتریان خود باید بسته بندی‌ها را به گونه‌ای انجام دهد که هیچ گونه خسارتی به بارها و اثاثیه مشتری وارد نشود و برای این که به این هدف برسد لازم است که حتما کار بسته بندی توسط افراد کارگران مجرب انجام شود که همه اصول بسته بندی درست را دانسته و بر کار خود مسلط باشند.

بسته بندی حرفه ای در اتوبار هشتگرد کرج | باربری هشتگرد کرج

تحویل به موقع بار در اتوبار و باربری هشتگرد کرج

گواهینامه برای خودرو های حمل بار در باربری هشتگرد

رانندگان باربری حمل بار در باربری هشتگرد کرج برای خودروهای حمل بار گواهینامه مرتبط با همان خودروها را دارند. گواهینامه پایه یک، گواهینامه پایه دو، گواهینامه پایه سه، گواهینامه موتور سیکلت. برای حمل بارهای مشتریان بر اساس حجم بار و مسافتی که باید طی شود خودروهای مختلفی در اختیار مشتریان قرار داده می‌شود. رانندگانی که در این باربری فعالیت می‌کنند دارای سالها تجربه هستند و همیشه قبل از اسباب کشی ها از سلامت خودروی خود اطمینان حاصل می‌کنند سپس بارها را جا به جا می‌کنند. کسانی که وظیفه حمل بار را بر عهده می گیرند با همه مسیر های آشنا هستند و همیشه مسیرهایی را انتخاب می‌کنند که هم نزدیک تر باشد و هم مسیر سخت و دشواری نباشد.

برای دریافت خدمات باربری هشتگرد کرج با شماره 33343055-02 تماس بگیرید

تنها با یک تماس می توانید یک اسباب کشی آسان و به دور از استرس برای خود رقم بزنید. باربری هشتگرد کرج همه اسباب و اثاثیه شما را با قیمت مناسبی بسته بندی و جا به جا می کند و هنگام چیدن اثاثیه به شما کمک می کند. اتوبار هشتگرد کرج از ابتدای اسباب کشی تا پایان، شما را همراهی می کند و در طی اثاث کشی اصلا نیازی به فعالیت شما نیست. کافی است همه کارها و وظایف را به نیروهای تلاشگر ما واگذار کنید.

حمل بار با وانت | باربری هشتگرد کرج

اربتاط آسان با باربری هشتگرد

شماره تماس شرکت باربری و حمل بار هشتگرد کرج: 33343055-026

شرکت باربری هشتگرد برتری های زیادی نسبت به دیگر شرکت ها دارد. از جمله این برتری ها می توان به ارتباط آسان و پاسخگویی به موقع این شرکت اشاره کرد. پاسخگویی تماس های مشتریان توسط کارشناسان ما انجام می شود. در صورت تماس با این شرکت از مزایای این شرکت بهره مند شوید.

شماره تماس باربری هشتگرد کرج

بسته بندی حرفه ای اتوبار و باربری هشتگرد کرج

اتوبار و باربری هشتگرد کرج با استفاده از چرخ های دستی و امکانات و وسایل حمل و نقل بسته های بسته بندی شده را جابجا می‌نماید. پس بهتر است قدرت نمایی را کنار بگذارید و تمامی کارها را به ما بسپارید. تا به کمرتان آسیبی وارد نشود. انجام اصولی کارها از ویژگی های ما می باشد.

باربری هشتگرد از چرخ دستی هایی که تهیه شده برای جا به جایی وسایل سنگین شما استفاده می کند و این وسایل به راحتی جا به جا می شوند.  بسته‌ها و کارتن‌ها را طوری در کامیون جا می‌دهیم و می‌چینیم که در هنگام حرکت و در طول مسیر بسته ها جابجا نشوند و در طول مسیر کارگرانی داخل کامیون مراقب وسایل شما هستند. شرکت اتوبار در هشتگرد و باربری هشتگرد کرج با دارا بودن رانندگان خبره و ماهر و آشنا به جاده در طول مسیر و در پیچ های تند تمامی جوانب احتیاط را بجا می‌آورند.

اتوبار و باربری  هشتگرد کرج با بسته‌بندی محکم و امن و استفاده از کارتن‌های مقاوم و مناسب اسباب کشی راانجام میدهد.نحوه بسته بندی و چیدمان بار دارای اصولی صحیح و تخصصی میباشد.اتوبار و باربری هشتگرد کرج با هزینه مناسب و ارزان‌ترین قیمت اسباب‌کشی شما را برعهده گرفته و با بسته‌بندی محکم و امن و استفاده از کارتن‌های مقاوم و مناسب اسباب‌کشی را انجام می‌دهد.

ما به شما مشتریان عزیز این تضمین را می‌دهیم که تمامی اثاثیه و لوازم منزل شما در کمال صحت و سلامت به مقصد رسیده و باز چینی می‌گردد، اتوبار و باربری هشتگرد کرج در تمامی مراحل باربری کمال دقت را در جهت حفظ سلامت لوازم شما دارد.

 شماره تماس اتوبار و باربری هشتگرد 33343055-026

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری هشتگرد کرج

بسته بندی به صورت اصولی در باربری و اتوبار هشتگرد | باربری هشتگرد

اتوبار و باربری فاز 2 اندیشه کرج ، باربری فاز 2 مهرشهر کرج ، اتوبار و باربری چیتابار

چیدمان اصولی بار در اتوبار و باربری هشتگرد کرج

 چیدمان تخصصی و اصولی بار در باربری هشتگرد کرج .یکی دیگر از مزایا این اتوبار است. تمام بسته‌ها به ترتیب چیده می‌شوند. بسته‌های کوچک و شکستنی‌ها بالا و بسته‌های سنگین در زیر قرار داده می‌شوند  تا در حین جابه جایی آسیبی به وسایل وارد نشود.

تیم باربری و اتوبار هشتگرد کرج از ابتدا تا انتهای کار همراه شما عزیزان خواهد بود و با سلیقه شما در چیدمان وسایل به شما کمک خواهد کرد. پس دیگر نگران سنگین بودن وسایلتان نباشید. اگر ماشین مناسب برای باربری را انتخاب کرده اید حال نوبت به آن رسیده که به فکر چیدمان وسایل در ماشین و همچنین در منزل باشید. این کار برای مشتری سخت خواهد بود و ممکن است در طول مسیر وسایل آسیب ببیند اما می‌توانید با خیالی آسوده این کار را به تیم باربری هشتگرد کرج بسپارید.

چیدمان اصولی بار توسط باربری هشتگرد کرج

حمل بار توسط بهترین نیروها در اتوبار هشتگرد کرج

ماشین باربری در هشتگرد کرج

مدیریت باربری هشتگرد شرکت خود را مجهز به 30 دستگاه ماشین باربری سبک و سنگین بصورت مسقف و موکت کاری شده، کرده است. وجود تنوع بالا در انتخاب نوع ماشین حمل بار به شما این امکان را می دهد که متناسب با حجم و وزن وسایل خود ماشین باربری سفارش دهید تا با این کار از هزینه های اضافی هم جلوگیری کنید.

نکات یک باربری ایمن و مطمئن:

اولین نکته ای که برای انتخاب یک شرکت باربری مطمئن لازم است این است که این شرکت بیمه نامه و بارنامه باربری برای وسایل شما صادر کند. ضمانت حمل اثاثیه و دیگر کالاهای شما یکی از ویژگی های یک شرکت اتوبار خوب و مطمئن است. به همین دلیل توجه به این موضوع مهم ترین کاری است که در اولین قدم باید برداشت. باربری هشتگرد کرج از وسایل جدید و مطمئن برای جا به جایی وسایل حساس و سنگین شما استفاده می کند. اتوبار هشتگرد از کادر حرفه ای و مجربی برای چینش بار شما استفاده می کند. باربری و اتوبار هشتگرد کرج آماده ارائه خدمات کامل به شما می‌باشد.

ما علاوه بر اینکه بیمه نامه ای برای تضمین سلامت بار ارائه می دهیم علاوه بر آن از یک تیم باربری کاملا حرفه ای بهره گرفته ایم تا با دقت و ظرافت خاصی وسایل شما را جابه جا کنند تا آسیبی نبیند. بر اساس بیمه نامه ای که این باربری ارائه می‌دهد اگر در طول اسباب کشی وسایل آسیب ببیند باربری مؤظف است خسارت آن را به صورت کامل جبران کند. 

 شماره تماس شرکت باربری هشتگرد کرج: 33343055-026

کرایه حمل بار در اتوبار هشتگرد کرج

باربری در هشتگرد کرج | اتوبار هشتگرد کرج

کارگران حرفه ای در اتوبار و باربری هشتگرد کرج:

باربری و اتوبار هشتگرد کرج مفتخر است که با کمک یک تیم باربری متشکل از کارگرانی متخصص و رانندگانی با سابقه کاری بالا خدمات بسته بندی و اسباب کشی را به صورت حرفه ای و دقیق ارائه دهند. کارگران باربری تمام آموزش های لازم در زمینه بسته بندی و حمل بار را دیده اند و آماده اند که به مشتریان خود خدمت کنند. کارگران باربری علاوه بر اینکه از قدرت بدنی بالایی برخوردارند با خوش رویی تا مرحله آخر همراه شما خواهند بود. این نکته را به خاطر داشته باشید که تعداد کارگران در هزینه باربری نیز تاثیر دارد.

به طور معمول به همراه هر ماشین سه کارگر فرستاده می شود اما اگر بنا به درخواست مشتری کارگر اضافه فرستاده شود هزینه اضافه ای نیز از مشتری دریافت خواهد شد.

رضایت مشتری از جمله مسائلی است که برای باربری هشتگرد کرج در اولویت قرار دارد به همین علت افرادی را استخدام می کند که از تجربه و تخصص بالایی برخوردار هستند و تمامی خدمات حمل و نقل بار را به صورت حرفه ای انجام می دهند و با توجه بسیار بسته بندی و حمل بار را انجام می دهند که خسارتی به مشتری وارد نشود.

 شماره تماس شرکت وانت بار و باربری هشتگرد: 33343055-026

کارگران باربری ماهر در اتوبار هشتگرد کرج

بسته بندی وسایل در باربری هشتگرد کرج

حمل وسایل سنگین در باربری و اتوبار هشتگرد کرج:

باربری هشتگرد یکی از خدماتی که به بهترین شکل ارائه می دهد حمل گاوصندوق و وسایل سنگین است. اگر می خواهید اسباب کشی کنید اما نمی توانید گاوصندوق یا وسایل سنگینتان را جابه جا کنید تنها کافیست با شرکت باربری و اتوبار هشتگرد در کرج تماس بگیرید. این باربری گاوصندوق و دیگر وسایل سنگین را با چرخ هایی مخصوص جابه جا خواهد کرد. 

تمام پرسنل باربری در زمینه حمل و بسته بندی این وسایل آموزش های لازم را دیده اند پس با خیالی آسوده وسایلتان را به تیم اتوبار هشتگرد کرج بسپارید. این باربری علاوه بر این وسایل آماده است تا وسایل باشگاه های ورزشی را نیز جابه جا کند.

پرسنل باربری و اتوبار هشتگرد کرج به صورت حرفه‌ای آماده اند تا تمام وسایل سنگین باشگاه های ورزشی را با دقت بالا جابه جا می کنند. در صورت هرگونه مشکلی نیز مسئولیت آن با شرکت باربری و وانت بار هشتگرد می باشد.

حمل وسایل سنگین در باربری هشتگرد کرج

شماره تماس باربری و وانت تلفنی هشتگرد کرج: 33343055-026

نرخ حمل بار در شرکت باربری هشتگرد کرج

نرخ اسباب کشی در باربری هشتگرد کرج بر اساس مشخصاتی باری که شما در حین ثبت سفارش بیان می کنید تعیین می گردد، به همین دلیل لازم است که مشتریان عزیز مشخصات بار و درخواست های خود را به صورت دقیق برای همکاران ما بیان کنند. قیمت ها بر اساس حجم بار، مسافت، نوع خودرو، تعداد کارگران و … تعیین می گردد.

اگر به دنبال شرایطی هستید که یک اسباب کشی ارزان و ایمن داشته باشید جای خوبی را انتخاب کرده اید. اتوبار هشتگرد کرج اسباب و اثاثیه شما را در کمترین زمان ممکن و مناسب ترین هزینه جا به جا می کند و تا پایان اسباب کشی ها شما را همراهی می کند.

خدمات رسانی ۲۴ ساعته باربری هشتگرد

شما در هر زمانی از روز یا هفته و با هر حجم باری که دارید اگر با باربری و اتوبار هشتگرد تماس بگیرید، تیم ما در کمرین زمان و با کمترین قیمت ها بار شما را با دقت و ظرافت بسته بندی کرده و بدون هیچ نقص و کاستی به مقصد می رساند. پس اگر کمبود وقت یا بودجه دارید یا نگران ارسال بارهای شکستنی خود هستید اصلا نگران نباشید فقط کافی است با ما تماس بگیرید. باربری هشتگرد کرج آمادگی خود را برای خدمات رسانی 24 ساعته به مشتریان اعلام کرده است. برای دریافت این خدمات هرگز دیر نمی شود کافی است شما اراده کنید و با ما تماس بگیرید در اسرع وقت خدمات خود را در اختیار شما قرار می دهیم.

اسباب کشی خود را به بهترین باربری هشتگرد کرج بسپارید

چرا باید باربری هشتگرد کرج را انتخاب کنید؟

سال هاست که تیم باربری ما خدمات متنوعی را برای جابجایی و حمل اثاثیه، اثاثیه و لوازم خانگی شما در هشتگرد کرج ارائه می دهد. از بسته بندی وسایل شکننده شما تا قرار دادن در جعبه ها گرفته تا سرهم کردن مبلمان در محل زندگی جدیدتان، شرکت حمل و نقل شما از همه چیز مراقبت می کند.

هزینه بسته بندی اثاثیه منزل در  هشتگرد کرج

هزینه بسته بندی اثاثیه منزل در  هشتگرد کرج | باربری هشتگرد کرج

هزینه بسته بندی اثاثیه ، حمل بار و چیدمان هنگام اسباب کشی، ثابت نیست. البته این کار نیاز به مقداری تخصص و دانش دارد. در این زمینه شرکت های باربری مانند اتوبار هشتگرد که دارای سالها سابقه درخشان خدمت رسانی هستند اگر شما مشتریان گرامی نیاز به کمک داشته باشید،آماده ارائه خدمات با کیفیت هستند. اثاثیه و وسایل شما در حال حاضر ارزش بالای دارند  توجه داشته باشید که برای کمی کم کردن هزینه‌های اسباب کشی، حمل و بسته بندی آنها را به افراد کم تجربه نسپارید. تمامی شعبه‌های شرکت بزرگ چیتابار در سطح کرج و تهران، هزینه‌های محاسبه شده را طبق نظر اتحادیه اعلام می‌کنند.

رضایت مشتریان باربری هشتگرد

42 دیدگاه‌

  • جباری
    ارسال شده 3 دی 1402 4:03 ب.ظ 0Likes

    قطعا یکی از بهترین باربری های هشتگرد هستنید که من چندین ساله باهاشون کار می کنم و اسباب کشی ام رو بهشون می سپارم. خداقوت

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 4 دی 1402 3:29 ق.ظ 0Likes

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      ممنون از اعتماد چندین ساله شما به تیم باربری هشتگرد

  • شیما جوزانی
    ارسال شده 4 دی 1402 4:39 ب.ظ 0Likes

    یکی از مزیت های بزرگ شرکت شما اینکه قیمت های که توافق می کنید همون رو میگیرد و هزینه اضافی و خارج از توافق از مشتری نمی گیرید. کسب و کارتون پر رونق

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 5 دی 1402 3:15 ق.ظ 0Likes

      کسب اعتماد و رضایت مشتریان اولویت باربری هشتگرد است.

  • شریفی
    ارسال شده 10 دی 1402 5:59 ق.ظ 0Likes

    آیا امکانش هست چند خاور یا ایسوزو بصورت همزمان برای حمل بارم ارسال بشه؟؟

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 10 دی 1402 6:38 ق.ظ 0Likes

      بله اگر حجم وسایل شما زیاد باشه . طبق نظر خودتون امکان ارسال چندین ماشین باربری بصورت همزمان هست.

  • فدایی
    ارسال شده 12 دی 1402 5:19 ب.ظ 0Likes

    قطعا بخاطر سرعت و نظم سرویس دهی تون شما بهترین باربری سطح کرج هستید

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 13 دی 1402 5:47 ق.ظ 0Likes

      ممنون دوست عزیز

  • احمدی
    ارسال شده 14 دی 1402 5:36 ب.ظ 0Likes

    سلام ببخشید شما باربری بین شهری هم انجام میدید؟؟

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 17 دی 1402 8:20 ق.ظ 0Likes

      سلام بله به تمام نقاط کشور ارسال بار داریم.

  • ساسان
    ارسال شده 17 دی 1402 7:29 ق.ظ 0Likes

    سلام ایا امکانش هست که ساعت شروع اسباب کشی من 9 یا 10 شب باشه ؟؟ من قبل از این ساعت بخاطر شیفت کاریم نمی تونم

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 17 دی 1402 10:24 ق.ظ 0Likes

      سلام
      بله ارائه خدمات بصورت شبانه روزیه و برای هر ساعتی که شما بخواهید پرسنل ما در محل حضور می یابند.

  • mana
    ارسال شده 18 دی 1402 1:30 ب.ظ 0Likes

    سلام ببخشید برای جابجایی وسایل یه واحد 70 متری البته وسایل زیاد بزرگ نداریم یک کامیون کافیه؟ هزینه ماشین باربری و کارگر چقدر میشه؟

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 20 دی 1402 5:18 ق.ظ 0Likes

      سلام بله احتمالا یه ماشین براتون کافی باشه. برای دریافت هزینه دقیق ماشین و کارگر لطفا با شماره دفتر باربری هشتگرد تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

  • گلی
    ارسال شده 23 دی 1402 4:48 ق.ظ 0Likes

    سلام من واقعا خیلی از کارگراتون راضی بودم
    وسایلم رو کاملا سالم جابجا کردن و هیچ هزینه اضافی هم ازم نگرفتن برخلاف سالهای قبل که از خدمات شرکت های دیگه استفاده کردم

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 23 دی 1402 7:13 ق.ظ 0Likes

      سلام دوست عزیز
      اولویت باربری هشتگرد کرج، جلب رضایت و اعتماد مشتریان عزیز است.

  • پدارم
    ارسال شده 26 دی 1402 5:10 ق.ظ 0Likes

    سلام خواستم ازتون تشکر کنم واقعا قیمت هاتون همون قیمت های توافق شده بود بدون هیچ دبه کردنی و اضافه هزینه ای

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 26 دی 1402 11:57 ق.ظ 0Likes

      سلام دوست عزیز
      جلب رضایت شما اولویت باربری هشتگرد است

  • فرزام علیپور
    ارسال شده 26 دی 1402 6:31 ب.ظ 0Likes

    سلام وقت بخیر
    لطفا برام یه وانت بار و ۲تا کارگر بفرستید. لطفا کارگر حرفه ای بفرستید نه تازه کار
    آدرس: هشتگرد، شهرک صنعتی……

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 27 دی 1402 4:12 ق.ظ 0Likes

      سلام و عرض ادب جناب علیپور عزیز
      لطفا برای ثبت درخواستتون با شماره دفتر باربری هشتگرد تماس بگیرید تا سرویس درخواستی شما در اسرع وقت به محل اعزام شوند.

  • صحرا
    ارسال شده 29 دی 1402 7:03 ق.ظ 0Likes

    سلام لطفا 4تا کارگر حرفه ای برای بسته بندی اثاثیه منزل برام بفرستید
    تمامی وسایل مورد نیازم خودتون باهاشون بفرستید
    هزینه اش هرچقدر باشه تقدیم می کنم

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 29 دی 1402 7:19 ق.ظ 0Likes

      سلام و عرض ادب
      چشم حتما
      فقط برای ثبت درخواستون و آدرس دهی کامل بار شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

  • دیار
    ارسال شده 1 بهمن 1402 3:00 ب.ظ 0Likes

    به نسبت خدمات باکیفتی که ارائه میدید واقعا قیمتهای مناسبی دارید
    من خیلی از نحوه کارتون راضی بودم خواستم تشکر کنم

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 2 بهمن 1402 4:33 ق.ظ 0Likes

      ممنون از اینکه به باربری هشتگرد اعتماد کردید دوست عزیز

  • یعقوب
    ارسال شده 3 بهمن 1402 4:28 ب.ظ 0Likes

    سلام وقت بخیر
    ببخشید شرکت شما بعد از اسباب کشی، کار چیدمان و باز کردن وسایل رو هم انجام میدهد؟

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 4 بهمن 1402 5:11 ق.ظ 0Likes

      سلام روز بخیر
      بله دوست عزیز شرکت ما تمام کارهای اسباب کشی بصورت صفر تاصد یعنی از بسته بندی تا چیدمان وسایل در منزل جدید را انجام می دهد.

  • یلدا محبی
    ارسال شده 8 بهمن 1402 5:38 ق.ظ 0Likes

    سلام لطفا هزینه ارسال یک کامیون سقف و به همراه 5تا کارگر برام می فرستید.

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 9 بهمن 1402 4:22 ق.ظ 0Likes

      سلام و عرض ادب
      لطفا برای اطلاع دقیق از هزینه خدمات با شماره مستقیمی که در سایت هست تماس بگیرید تا کارشناسان شما را راهنمایی کنند.

  • فرزاد
    ارسال شده 8 بهمن 1402 4:19 ب.ظ 0Likes

    سلام و خداقوت به مدیریت عالی چیتابار آقای مرادی عزیز
    خواستم از خدمات عالی و با برنامه ریزیتون تشکر کنم

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 9 بهمن 1402 4:25 ق.ظ 0Likes

      سلام روز بخیر دوست عزیز
      سپاس از اینکه به مجموعه باربری هشتگرد اعتماد کردید.

  • وریا
    ارسال شده 10 بهمن 1402 4:06 ب.ظ 0Likes

    بخشید هزینه ارسال بار به شهرستان چقدر میشه؟
    میخوام وسایلم رو از هشتگرد به مشهد منتقل کنم

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 11 بهمن 1402 4:32 ق.ظ 0Likes

      سلام روز بخیر
      لطفا برای اطلاع دقیق از هزینه ها و گرفتن مشاوره دقیق در مورد باربری به شهرستان با شماره دفتر باربری هشتگرد تماس بگیرید.

  • محسنی
    ارسال شده 17 بهمن 1402 4:39 ق.ظ 0Likes

    سلام روز بخیر ببخشید برای مشاوره باید با چه شماره ای تماس بگیرم؟ چندتا سوال در مورد کرایه و نحوه باربری داشتم

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 18 بهمن 1402 3:23 ق.ظ 0Likes

      سلام روزتون بخیر لطفا با شماره 33343055-026 تماس بگیرید.

  • لیانا
    ارسال شده 25 بهمن 1402 4:58 ب.ظ 0Likes

    سلام خسته نباشید ببخشید شما نوشتید شبانه روزی باربری انجام میدید ایا برای ارسال بار به شهرستان هم محدودیت زمانی ندارید؟؟

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 26 بهمن 1402 4:29 ق.ظ 0Likes

      سلام دوست عزیز ارسال بار به شهرستان هم در باربری هشتگرد بصورت شبانه روزی انجام میشه یعنی شما سرویس مورد نظرتون را برای هرساعتی از شبانه روز که بخواید میتونید ثبت کنید.

  • تبسم محبی
    ارسال شده 8 اسفند 1402 4:38 ق.ظ 0Likes

    سلام من ساکن هشتگرد هستم و میخوام لوازم شرکتم رو جابجا کنم. در دسترس هستید. چون میخوام روز جمعه انجام بشه که کارم کمتر اطلاف وقت داشته باشه

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 8 اسفند 1402 5:43 ق.ظ 0Likes

      سلام دوست عزیز بله شرکت ما بصورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل هم سرویس دهی و ارائه خدمات داره. برای ثبت سرویس مورد نظرتون لطفا با کارشناسان ما در دفتر باربری هشتگرد تماس بگیرید.

  • جهانگیری
    ارسال شده 17 اسفند 1402 4:22 ق.ظ 0Likes

    برای ارسال بار از غرب هشتگرد به شهر آمل شرکت شما خدمات داره؟ هزینه هاش چطوری حساب میشه؟

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 19 اسفند 1402 4:45 ق.ظ 0Likes

      سلام و درود دوست عزیز بله قطعا یکی از خدمات ارزنده باربری هشتگرد ارسال بار به شهرستان است. برای اطلاع دقیق از هزینه ها لطفا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا علاوه بر گرفتن مشاوره رایگان از کارشناسان ما از قیمت های به روز خدمات نیز آگاهی پیدا کنید.

  • مهدیار
    ارسال شده 28 اسفند 1402 5:14 ق.ظ 0Likes

    کارتون حرف نداره
    من به همه باربری شمارو پیشنهاد می کنم چون چند ساله مشتری ثابتتون هستم و از کیفیت خدماتتون مطمئنم

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 5 فروردین 1403 3:24 ق.ظ 0Likes

      سلام و عرض ادب
      ممنون از نظر ارزشمند شما

پاسخ بدهید

تماس سریع 09904698839