باربری چیتابار برای بسته بندی وسایل از تجهیزات جدید و پیشرفته ای استفاده می کند و برای هر نوع وسیله ای از ابزارهای مخصوص و مناسب همان وسیله استفاده کرده و به بهترین شکل بسته بندی ها را انجام می دهد.

تجهیزات بسته بندی وسایل

وسایل مورد نیاز برای بسته بندی وسایل در حین اسباب کشی باید مناسب باشد زیرا در صورتی که برای بسته بندی ها از ابزار های مناسب استفاده نشود ممکن است وسایل در حین جا به جایی دچار آسیب شده و به مشتری خسارت وارد شود، اما اگر کارتن های مناسب با اندازه های مناسب هر وسیله مورد استفاده قرار بگیرد امنیت بارها بیشتر برقرار می شود، بارها در خودروهای حمل بار جا به جا نمی شوند و آسیب نمی بینند.

کارتن های پنج لایه

کارتن های پنج لایه یکی از پرکابردترین تجهیزات در اسباب کشی ها است این کارتن ها تقریبا برای بیشتر وسایل مورد استفاده قرار می گیرد، از این کارتن ها برای بسته بندی کردن کتاب، وسایل آشپزخانه، لوازم شکستنی و حساس استفاده می شود، برای اینکه این وسایل دچار آسیب نشوند می توان از پلاستیک های حباب دار و مقاوم استفاده کرد. هنگام بسته بندی این وسایل باید اندازه مناسب انتخاب کرد و بسته بندی ها را با دقت بیشتری انجام داد.

تجهیزات بسته بندی اثاثیه
باربری چیتابار کرجhttps://chitabar.com

کارتن لباس رگال دار:

این نوع کارتن ها از جنس مقوا می باشند و برای جابه جایی راحت تر لباس ها استفاده می شود.لباس ها به صورت آویزان در این کارتن ها قرار میگیرند. همچنین استفاده از این کارتن ها ازچروک و کثیف شدن لباس ها جلو گیری میکند. کارتن رگال دار را با عنوان کارتن لباس نیز می شناسند و بیشتر برای لباس های مجلی و حساس مورد استفاده قرار می گیرد. یکی دیگر از مزایای این کارتن ها حمل آسان آن ها است که این موضوع به کارگران باربری ها نیز کمک می کند وسایل را به راحتی جا به جا نمایند.

پلاستیک های ضد ضربه و حباب دار:

این نوع پلاستیک یکی از بهترین وسایل برای بسته بندی می باشد که مزایای خیلی زیادی دارد به عنوان مثال: بسته بندی ظروف شکستنی، قرار دادن راحت لوازم کنار یکدیگر، جلو گیری از آسیب دیدگی و خط و خش اثاثیه از مزایای پلاستیک های ضد ضربه و حباب دار است. دلیل استفاده از این پلاستیک ها این است که مانع از این می شود که به وسایل ضربه وارد شود و آسیب ببیند. و همچنین از اسباب و اثاثیه در برابر نور آفتاب و گرد و غبار جلوگیری می کند.

انواع چسب های پهن:

با استفاد از چسب های چند سانتی پهن می توان کارتن های اثاثیه را به صورت محکم بسته بندی کرد همچنین در کارتن ها با استفاده از این چسب ها به صورت محکم بسته می شود. این چسب ها مانع نفوذ آب و رطوبت به داخل کارتن می شود. این چسب ها در انواع مختلف 5 سانتی، 2 سانتی و 10 سانتی و در رنگ های مختلف و اجناس مختلف مانند کاغذی و پلاستیکی در بازار موجود است.

پاسخ بدهید

تماس سریع 09904698839