باربری و حمل تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی

باربری تجهیزات پزشکی شامل حمل و جابجایی ابزارها و لوازم پزشکی و موادی است که به منظور درمان بیماران استفاده می‌گردد. از آنجائیکه اغلب این تجهیزات شکننده،سنگین و با ارزش هستند؛ باید با رعایت نکات باربری ایمن و با دقت کافی بسته‌بندی و حمل شوند. باربری چیتابار با سالها تجربه در زمینه حمل تجهیزات پزشکی بهترین گزینه انتخابی برای شما است.

حمل تجهیزات پزشکی، باربری تجهیزات پزشکی

نکات مهم در باربری تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی

حمل تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی نیاز به برنامه‌ریزی و دقت فراوانی دارد. برای حمل مواد فاسد شدنی باید از باربری مجهز به حمل با یخچال استفاده کرد. برچسب کلیه مواد باید از لحاظ خاصیت برودتی و فاسد شدنی بررسی شوند. اکثر لوازم پزشکی مجهز به لنز بوده و بسیار حساس و آسیب‌پذیر هستند و برای حمل آنها باید از ظروف دارای بالشتک استفاده کرد تا از رطوبت و ضربه محافظت شوند. برای حمل وسایل پزشکی سنگین و حساس نیز باید تدابیر امنیتی لازم بکار گرفته شود تا از آسیب آنها جوگیری شود.

شرکت مناسب جهت باربری تجهیزات پزشکی

باربری و حمل تجهیزات پزشکی نیازمند مهارت، تجربه و تخصص بالایی در زمینه حمل اینگونه لوازم است. جابجایی کلیه لوازم پزشکی مانند دستگاه MRI، دستگاه عکس برداری، وسایل آزمایشگاهی و … باید با احتیاط و دقت زیاد صورت بگیرد. در صورت استفاده از خدمات باربری نامناسب خسارت جبران‌ناپذیری را باید متحمل شوید. بنابراین بهتر است در حمل و جابجایی این وسایل و تجهیزات با ارزش از خدمات اتوبار معتبر و با سابقه درخشان استفاده کنید. باربری چیتابار سابقه طولانی در حمل و جابجایی انواع لوازم از جمله تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی دارد و همیشه توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کرده و امنیت کلیه لوازم با ارزش آنها را تضمین کند. برای مشاوره و خدمات بیشتر با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.

خدمات چیتابار در حمل و جابجایی تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی

باربری چیتابار از برنامه‌ریزی دقیق و منظمی برای حمل تجهیزات بیمارستانی و آزمایشگاهی شامل دستگاه‌ها و موار موردنیاز پزشکی استفاده می‌کند. در چیتابار برای حمل هر وسیله‌ای راهکار مناسبی وجود دارد. برای حمل لوازم سنگین مانند سی تی اسکنر، MRI اسکنر، دستگاه اتوکلاو، دستگه سانتیفوژ و … از انواع تسمه، پالت و جرثقیل استفاده می‌شود. برای حمل مواد آزمایشگاهی، داروها، مواد شیمیایی برودتی و … از یخچال استفاده شده و از فاسد شدن آنها جلوگیری به عمل می‌آید. پرسنل ما کلیه آموزش‌های لازم در زمینه حمل و جابجایی این لوازم را دیده‌اند و بعد از بسته‌بندی منظم این مواد آنها را آماده حمل می‌کنند.

جابجایی دستگاه MRI

جابجایی و حمل دستگاه MRI نیاز به رعایت اصول ویژه‌ای دارد و بهتر است برای حمل این دستگاه از باربری متبحر و باتجربه در این زمینه استفاده شود. دستگاه ام ار ای دارای میدان مغناطیسی بسیار قوی است و ممکن است به افراد و سایر لوازم که در مجاورتش هستند آسیب برساند و برای حمل این دستگاه باید از جعبه‌های فولادی و یا سیلیکونی برای مهار این میدان مغناطیسی استفاده شود. بنابراین نمی‌توان از هر باربری برای جابجایی این دستگاه استفاده کرد و حتما باید تدابیر لازم برای حمل از قبل دیده شده باشد و آموزش‌ها و تجهیزات کافی در نظر گرفته شده باشد. اگر نمی‌دانید برای حمل دستگاه MRI از کدام باربری کمک بگیرید، باربری چیتابار آماده کمک‌رسانی به شما است. باربری چیتابار با اصول اولیه حمل این دستگاه آشنایی کافی داشته و دارای‌تجهیزات مناسب برای حمل آن می‌باشد. هر گونه سوالی در زمینه داشته باشید می‌توانید از خدمات مشاوره قبل از شروع باربری ما استفاده کنید. کارشناسان ما توضیحات لازم در این زمینه را به شما داده و خیال شما را از بابت روش‌های بکار برده در حمل و بسته‌بندی آسوده می‌کنند.

بسته بندی تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی

از آنجائیکه لوازم آزمایشگاهی و پزشکی ازظرافت، حساسیت و در عین حال از وزن زیادی برخوردار هستند نیازمند بسته‌بندی دقیق و با کیفیت هستند. باربری چیتابار علاوه بر استفاده از پرسنل مجرب و کارآزموده دارای انواع تجهیزات مناسب برای بسته‌بندی لوازم پزشکی مانند جعبه‌های مخصوص حمل تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی ، مواد یخ‌زده و شیمیایی و … است.
این شرکت علاوه بر خدمات بسته‌بندی و مونتاژ لوازم، خدمات باز کردن و نصب مجدد آنها را نیز ارائه می‌دهد.

هزینه جابجایی تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی

هزینه جابجایی تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی قیمت ثابتی ندارد و به عوامل متعددی مانند حجم وسایل و تجهیزات و تعداد کارگران مورد نیاز به حمل کالاها، استفاده از رانندگان حرفه‌ای برای حمل وسایل حساس، مسافت و زمان لازم برای حمل با دقت این لوازم و استفاده از ماشین‌های یخچالدار و لوازم مناسب برای بسته‌بندی و … بستگی دارد. برای تعیین قیمت دقیق باربری ازشما اطلاعات لازم مانند لیست وسایل و تجهیزات و مقصد نهایی و … را گرفته و نرخ دقیق را اعلام می‌کند.

پاسخ بدهید

تماس سریع 09904698839