باربری فاز 3 اندیشه

باربری فاز 3 اندیشه یکی از قدیمی‌ترین شعب باربری چیتابار است. شرکت اتوبار ما طی این چند دهه فعالیت خود تجربیات بسیار زیادی در زمینه حمل و بسته بندی اثاثیه کسب کرده است و با کوله باری از تجربه و دانش به همشهریان عزیز خود خدمات رسانی می‌کند. باربری اندیشه کرج دارای مجوز رسمی از صنف باربری است. همه فعالیت‌های این شرکت کاملا مطمئن است و با مجوز رسمی فعالیت می‌کند.

باربری فاز 3 اندیشه کرج | اتوبار فاز 3 اندیشه کرج | باربری اندیشه کرج | اتوبار اندیشه کرج

باربری اندیشه | بهترین شرکت باربری در فاز 3 اندیشه کرج

اتوبار و باربری فاز 3 اندیشه کرج

 می‌خواهید یک اسباب کشی سریع و بدون دردسر داشته باشید؟  شما می‌توانید ابتدا با تحقیق در مورد شرکت‌های حمل و نقل در سطح شهر شروع کنید. ابتدا باید زمان و مقصد خود را انتخاب کنید. بر اساس انتخاب شما قیمت اسباب کشی و باربری برای شما، تخمین زده می‌شود. می‌توانید هزینه تعیین شده توسط اتوبار اندیشه فاز3 را با دیگر شرکت‌های باربری موجود در سطح کرج مقایسه کنید.

باربری اندیشه کرج پس از دریافت تماس کاری مشتری، نیروهای خود را به محل مورد نظر اعزام می‌کند و فعالیت‌های مربوط به باربری را آغاز می‌کند. ما به کمک پرسنل، رانندگان، ابزارهای مناسب و مهارت کافی که داریم یک اسباب کشی تضمینی برای شما تدارک دیده‌ایم.

اتوبار فاز 3 اندیشه | باربری فاز 3 اندیشه | اتوبار اندیشه کرج

باربری و اتوبار اندیشه فاز 3 کرج

جزئیات زیادی در اسباب کشی وجود دارد که افراد با آن مشکل دارند. یافتن وسیله نقلیه، بسته بندی اثاثیه، رفتار پرسنل شرکت‌های باربری و بسیاری موارد دیگر از مشکلات اسباب کشی هستند. برای خلاصی از این مشکلات کافی است با شرکت باربری اندیشه کرج تماس بگیرید. چراکه پرسنل این شرکت همه وظایف اسباب کشی را با خوشرویی تمام انجام می‌دهند.

اتوبار فاز 3 اندیشه | باربری فاز 3 اندیشه

اتوبار فاز 3 اندیشه کرج برای اینکه همه کارها به صورت دقیق و بدون ایراد انجام شود، کلاس‌های آموزشی برای نیروهای خود برگذار می‌کند. اشخاصی که در این زمینه دارای تخصص و تجربه کافی هستند نحوه بسته بندی سریع و درست، جا‌به‌جایی و چیدمان اصولی را به نیروهای دیگر آموزش می‌دهند. و در نهایت کارها توسط نیروهای خبره و با تجربه انجام می‌شود.

باربری فاز 3 اندیشه کرج | اتوبار فاز 3 اندیشه کرج

برای پیدا کردن بهترین شرکت های باربری در اندیشه چه باید کرد؟

شما برای اینکه بتوانید شرکت‌های تخصصی و با تجربه فاز 3 اندیشه را پیدا کنید می‌توانید از طریق سرچ در گوگل، از طریق شبکه‌های اجتماعی و با سوال پرسیدن از آشنایان اقدام کنید. ما در این مقاله به شما کمک می‌کنیم که بهترین شرکت باربری اندیشه کرج را بشناسید و برتری‌ها و مزایای این شرکت را نسبت به دیگر شرکت‌ها بشناسید. می‌توانید همه شرکت‌های باربری را بررسی کنید و هرکدام به شما نزدیک‌تر هستند را انتخاب کنید.

مراحل جابجایی و حمل و نقل اثاثیه در اتوبار اندیشه

اسباب کشی، مانند هر نوع جابجایی، با یک بازرسی اولیه آغاز می‌شود، که به متخصصان کمک می‌کند تا شرایط انجام کار و حجم اثاثیه مورد حمل را درک کنند و متناسب با آن برنامه ریزی کنند. در این حالت، اسباب کشی‌ها مشکلات دسترسی به منزل، پارکینگ یا ویژگی‌های خاص مانند نبود آسانسور را در نظر می‌گیرند تا با آمادگی در روز جابه‌جایی به آنجا برسند.
اگر اثاثیه‌ای با ارزش خاص دارید، اگر اسباب کشی مربوط به دفتر کار شما است، یا نیاز به حمل ماشین آلات، رایانه، کمد بایگانی یا دستگاه فتوکپی دارید. همه این موارد را به شرکت باربری گزارش دهید تا مجهز شوند. ما در باربری فاز 3 اندیشه از بهترین تجهیرات بسته بندی استفاده می‌کنیم.

جا به جایی بار در باربری فاز 3 اندیشه | بسته بندی حرفه ای در اتوبار فاز 3 تاندیشه کرج

شماره تماس اتوبار و باربری اندیشه: 02165560463

دلایل انتخاب باربری فاز 3 اندیشه

باربری فاز 3 اندیشه کرج جز آن دسته از شرکت‌های باربری است که اهمیت زیادی به رضایت مشتریان می‌دهد و همه افرادی که در این باربری فعالیت می‌کنند کلیه توان خود را به کار می‌گیرند که وظایف خود را به درستی انجام دهند. تیم پشتیبانی اتوبار فاز 3 اندیشه در طول 24 ساعت شبانه روز خدمات رسانی می‌کنند و در هر ساعتی که مشتریان عزیز تماس بگیرند حاضر به پاسخ گویی هستند. سابقه چندین ساله این شرکت نیز باعث شناخت بیشتر مردم شده است و مردم بهتر می‌توانند به اعضای این تیم اعتماد کنند و اسباب و اثاثیه خود را به آن‌ها بسپارند. از دیگر دلایل انتخاب شرکت اتوبار فاز 3 اندیشه این است که این شرکت دارای شهرت زیادی است و خدمات ارائه شده توسط این شرکت با کیفیت عالی انجام می‌شود.

دلایل انتخاب باربری اندیشه کرج

شماره تماس شرکت حمل بار و باربری شهرک اندیشه: 02165560463

برای تماس با باربری اندیشه کرج با چه شماره ای تماس بگیریم؟ آیا شرکت اتوبار اندیشه کرج در روزهای تعطیل نیز فعالیت می کند؟

برای تماس با شرکت اتوبار اندیشه با شماره 02165560463 تماس بگیرید. شرکت باربری اندیشه در همه روزهای هفته حتی روزهای تعطیل نیز خدمات خود را ارائه می‌دهد. از مزایای این شرکت سرویس‌دهی شبانه روزی است. افراد ما در طول شبانه روز وظایف خود را انجام می‌دهند.

تماس با باربری اندیشه کرج

باربری اندیشه فاز3

ارزانترین اسباب کشی توسط اتوبار و باربری فاز 3 اندیشه کرج

اتوبار اندیشه در فاز 3 کرج برای هموطنان گرامی خود در شرایط اقتصادی نامناسب کنونی، متناسب ترین و ارزان ترین هزینه ها را برای اسباب کشی لحاظ می‌کنند. پس درنگ نکنید با شماره های موجود در سایت برای ثبت سرویس و خدمات اسباب کشی از شرکت ما تماس بگیرید.

چگونه بهترین باربری فاز 3 اندیشه را پیدا کنیم؟

همه افراد وقتی می‌خواهند از شرکتی سرویس دریافت کنند ابتدا تحقیق می‌کنند تا بهترین شرکتی که می‌تواند سرویس های مورد نظر ایشان را به بهترین شکل ارائه دهد را پیدا کنند. بهترین باربری فاز 3 اندیشه باید چند ویژگی داشته باشد. این ویژگی ها عبارتند از:

  • اهمیت به زمان در اسباب کشی
  • تضمین سلامت بار
  • مشتری مدار بودن همه افراد تیم
  • ارائه بیمه نامه و بارنامه
  • داشتن مجوز رسمی
  • داشتن رانندگان و پرسنل با تجربه و ماهر
  • استفاده از تجهیزات مدرن و مناسب برای بسته بندی و جابه جایی اثاثیه
  • داشتن خودروهای مجهز و مناسب برای انواع بار
  • بسته بندی و جابه جایی اصولی مواد غذایی در هنگام اسباب کشی
بهترین باربری فاز 3 اندیشه | اتوبار فاز 3 اندیشه کرج | باربری اندیشه کرج

بسته بندی اثاثیه در اندیشه کرج | باربری اندیشه کرج

هزینه حمل بار در باربری فاز 3 اندیشه چگونه محاسبه می شود

هزینه حمل بار در اثاث کشی بر اساس فاکتورهای مشخصی تعیین می‌گردد. نوع خودرو، حجم بار، مسافت بین مبدا و مقصد، تعداد کارگران از جمله مواردی است که تاثیر چشمگیری بر هزینه باربری دارد، موارد جزئی تری نیز وجود دارد که بر تعیین هزینه ها تاثیر گذار است. تعداد طبقات، لوازم مورد نیاز برای اسباب کشی نیز از جمله مواردی است که در تعیین هزینه ها موثر است. عوامل ذکر شده در بالا در تعیین هزینه های اسباب کشی موثر است. شما باید این نکته را درنظر داشته باشید که اتوبار فاز 3 اندیشه برای تعیین هزینه ها همیشه انصاف را رعایت می کند و توان مشتری را در نظر می گیرد. قیمت هایی که این شرکت حمل بار درنظر می گیرد به گونه ای است که همه مشتریان به راحتی قادر به پرداخت آن باشند.

اسباب کشی با اتوبار فاز 3 اندیشه | باربری فاز 3 اندیشه | باربری اندیشه کرج | اتوبار اندیشه کرج

باربری اندیشه کرج | اسباب کشی ارزان در باربری فاز 3 اندیشه کرج

پشتیبانی شبانه روزی در اتوبار فاز 3 اندیشه

اتوبار فاز 3 اندیشه برای راحتی افرادی که درگیر ذیق وقت هستند خدمات اسباب کشی را به صورت تمام وقت ارائه می‌کند. تا برای این افراد هر ساعتی که وقت داشته باشند کارهای اسباب کشی و جابجایی را انجام دهند. این باربری به آسایش مشتریان خود اهمیت زیادی می دهد. او این امکان را فراهم آورده است که در هر ساعتی که مشتری به خدمات باربری نیازمند شد، سرویس های خود را در اختیار آن ها قرار دهد. سرویس دهی در شرکت اتوبار فاز 3 اندیشه توسط بهترین و ورزیده ترین نیروهای باربری انجام می شود. هر زمان که در زمینه اسباب کشی و جا به جایی بار دچار مشکل شوید و یا سوالی در این زمینه ذهن شما را درگیر کند. شما می توانید با کارشناسان برجسته باربری فاز 3 اندیشه تماس گرفته و از ایشان برای حل مشکل خود کمک بگیرید.

پشتیبانی 24 ساعته باربری اندیشه | پشتیبانی اتوبار اندیشه | باربری فاز 3 اندیشه

اسباب کشی بی دغدغه در باربری اندیشه

اگر می خواهید یک اسباب کشی بی استرس و بی دغدغه داشته باشید و خود شما هیچ زحمتی برای این اسباب کشی را متحمل نشوید با ما تماس بگیرید. اگر با شرکت باربری اندیشه تماس بگیرید از بابت اسباب کشیتان خیالی آسوده خواهید داشت. نیروهای ما همه کارهای اسباب کشی شما را بدون نقص و بدون ایراد انجام می دهند. شما می توانید با خیال راحت به کارهای روزانه خود بپردازید. چندین سال سابقه ما در زمینه اسباب کشی نشان دهنده رضایت مشتریان و اطمینان آن‌ها است.

راحت ترین اسباب کشی را با باربری اندیشه تجربه کنید | باربری فاز 3 اندیشه کرج

باربری اندیشه | اسباب کشی تخصصی توسط باربری فاز 3 اندیشه کرج

حمل بار به شهرستان توسط شرکت حمل بار فاز 3 اندیشه کرج

از آنجا که درصدی از مردم از شهری به شهر دیگر اسباب کشی می‌کنند. برای حمل اثاثیه خود به کمک شرکت های باربری نیاز دارند. شرکت حمل بار فاز 3 اندیشه تصمیم گرفته است برای راحتی کار مشتریان اسباب کشی آن ها را در هر نقطه ای از ایران انجام دهد. این باربری شعبات خود را در بسیاری از نقاط کشور دایر کرده است. او بدون در نظر گرفتن محدودیت مکان و زمان اثاث کشی ها را در همه شهرستان ها انجام می دهد. اگر قصد اسباب کشی از شهری به شهر دیگر را دارید کافی است با باربری فاز 3 اندیشه تماس بگیرید.

اسباب کشی ادارات و شرکت ها در باربری اندیشه کرج

جابجایی اداری یکی از سخت‌ترین مسائل حمل و نقل است. در حمل و نقل اداری، بسیاری از مسائل مختلف باید در نظر گرفته شود و اقدامات لازم انجام شود. در حمل و نقل اداری که در مقایسه با حمل و نقل خانگی جزو سخت ترین مسائل جابجایی است، مواردی مانند زمان بندی اسباب کشی و جا به جایی مدارک و اسناد مهم مورد توجه قرار می گیرد. اسباب کشی محل کار نیاز به تجهیزات مناسب خواهد داشت.

اتوبار فاز 3 اندیشه | باربری فاز 3 اندیشه | اتوبار اندیشه کرج| باربری اندیشه کرج

باربری اندیشه کرج | بسته بندی اثاثیه | باربری اندیشه، خرید کارتن بسته بندی

ضمانت بار در باربری فاز 3 اندیشه کرج

باربری اندیشه در فاز3 کرج برای ضمانت و تضمین سالم رسیدن اثاثیه مشتریان به مقصد، قبل از شروع اسباب کشی، تمامی اثاثیه را بیمه می‌کند تا درصورت بروز هر گونه خطری، خسارت وارده به اثاثیه مشتریان را جبران نماید. کادر پشتیبانی ما در تمامی مراحل اثاث کشی برای انجام با کیفیت‌تر باربری، نظارت کامل دارد.

امنیت بار با باربری فاز 3 اندیشه

امنیت بار در اسباب کشی از مهم ترین موارد در اسباب کشی است، شرکت های باربری موظف هستند به مشتریان اطمینان دهند که امنیت بارهای آن‌ها حفظ می‌شود. شرکت های حمل و نقل به دنبال روش هایی هستند که این امنیت را برقرار کنند. فاز 3 اندیشه برای اینکه بتواند اطمینان مشتریان خود را بدست آورد، شبانه روز تلاش می‌کند و با استخدام نیروهای با تجربه و مطمئن و بیمه نمودن بارهای مشتریان توانسته است امنیت بارهای مشتری را تضمین کند و اطمینان آن‌ها را به خود جلب نماید. شرکت باربری اندیشه برای اینکه مشتریان خود را از بابت سلامت بارهایشان مطمئن کند برای بارهای آن ها بیمه‌نامه ارائه می‌دهد.

باربری اندیشه | اتوبار اندیشه

حرفه ای بودن اتوبار اندیشه کرج

باربری فاز 3 اندیشه از حرفه ای ترین افراد در کادر خود استفاده می کند. شرکت باربری اندیشه کرج با این هدف نیروهای حرفه ای را استخدام کرده است که خدمات با کیفیت و بدن ایراد را به مشتریان خود ارائه دهد. آنها به صورت حرفه‌ای تمامی اثاثیه شما را بسته بندی می‌کنند. اگر به دنبال امنیت و سلامت وسایلتان هستید اسباب کشی های خود را به اتوبا فاز 3 اندیشه بدهید و با خیالی آسوده برای حمل اثاثیه منزل و یا محل کار خود اقدام نمایید. باربری اندیشه کرج از آنجا که سال‌های زیادی در این حوزه فعالیت داشته است، تجربه و تخصص کافی را کسب نموده است.

نیروهای حرفه ای اتوبار فاز 3 اندیشه | باربری فاز 3 اندیشه | پرسنل با تجربه باربری اندیشه کرج

چرخ دستی حمل بار اتوبار اندیشه فاز 3

اتوبار و باربری فاز 3 اندیشه کرج : 02165560463

دفتر مرکزی باربری اندیشه فاز 3 در منطقه فاز 3 اندیشه کرج واقع شده است. اما این به این معنا نیست که این شرکت فقط بارهای مشتریان منطقه اندیشه را جا به جا می کند. شرکت اتوبار اندیشه حمل بار به شهرستان را نیز انجام می دهد و برای همه کسانی که در کرج و تهران ساکن هستند سرویس دهی می کند. هر کدام از هموطنان ما در هر کجای ایران که باشند می توانند از خدمات با بهره بگیرند. پرسنل مجرب ما سعی می کنند با کیفیت ترین خدمات را به مشتری ارائه دهند.

صدور بیمه نامه در باربری و اتوبار فاز 3 اندیشه کرج

هر یک از شرکت های باربری برای حفظ امنیت اثاثیه مشتریان به دنبال راه حل هایی هستند. باربری فاز 3 اندیشه کرج نیز راه چاره ای برای این موضوع اندیشیده است. شرکت اتوبار فاز 3 اندیشه کرج برای اینکه مشتریان نسبت به امنیت وسایل خود اطمینان داشته باشند برای بارهای آن ها بیمه نامه رایگان ارائه می‌دهد. همه اثاثیه مشتریان دارای بیمه نامه است و در صورت هر گونه خسارت احتمالی هزینه آن تمام و کمال پرداخت می‌شود.

صدور بیمه نامه در باربری فاز 3 اندیشه | بیمه اثاثیه در باربری اندیشه | بیمه بار در اتوبار اندیشه کرج

باربری فاز3 اندیشه | ارائه بیمه نامه در باربری اندیشه کرج

جداسازی وسایل قبل از اسباب کشی در باربری اندیشه کرج

نیروهای باربری اندیشه کرج همیشه قبل از شروع اسباب کشی وسایل را مونتاژ می‌کنند. مونتاژ اثاثیه باعث می‌شود وسایل جای کمتری را اشغال کنند و جا‌به‌جایی اثاثیه آسان‌تر باشد. به همین دلیل است که حمل و نقل مبلمان توسط اتوبار فاز 3 اندیشه کرج بسیار ساده است.

اگر این اثاثیه فضای کمتری را اشغال کنند، هزینه حمل و نقل کمتر و راحت‌تر است. اگر به خدمات مونتاژ مبلمان نیاز دارید، فقط آن را در درخواست مشخص کنید. بسیاری از شرکت‌های باربری وابسته به چیتابار خدمات جداسازی و مونتاژ مبلمان شما را ارائه می‌دهند. این سرویس‌‌ها در صورتی انجام می‌شود که مشتری درخواست انجام آن را بدهد.

اسباب کشی با جدیدترین تجهیزات توسط شرکت حمل بار اندیشه کرج | باربری فاز 3 اندیشه کرج

باربری اندیشه فاز3 کرج | شرکت باربری اندیشه کرج

رزرو باربری در شرکت باربری اندیشه

برای رزرو باربری شرکت اتوبار اندیشه با شماره های موجود در صفحه تماس بگیرید. برای این کار لازم است که شما مشخصات بار خود را توضیح دهید. تعداد کارگرانی که لازم است، مسافتی که باید طی شود، تعداد طبقات و زمان اسباب کشی باید توسط شما تعیین شود.

شما در هر شهرستانی که باشید می‌توانید درخواست اسباب کشی ثبت کنید. ما درخواست شما را انجام می‌دهیم. در این تماس تلفنی می‌توانید هزینه دقیق اسباب کشی را از همکاران ما بپرسید، آن ها همه نکات را برای شما توضیح می‌دهند.

رزرو باربری در شرکت باربری اندیشه | اتوبار اندیشه کرج

رزرو و ثبت سرویس اسباب کشی در باربری اندیشه فاز 3

حمل بار با وانت در اندیشه کرج

اتوبار اندیشه کرج برای مشتریانی که حجم بارهایشان کم است استفاده از وانت بار را پیشنهاد می کند. حمل بار با وانت مزایایی زیادی از جمله کاهش هزینه باربری، بالا رفتن سرعت جابجایی و…. دارد.

قوانین اساسی حمل و نقل

اسباب کشی حمل و نقل اثاثیه، وسایل منزل و وسایل شخصی است. انتخاب وسیله نقلیه به مقدار بار بستگی دارد. ماشین‌هایی که برای حمل اثاثیه طراحی شده‌اند در انواع مختلف بدنه و ظرفیت حمل با یکدیگر تفاوت دارند.

وسایل نقلیه مناسب مجهز به اتصال دهنده ها، توقف ها و سایر وسایلی هستند که به شما امکان می دهند بار روی سکو را ثابت کنید. هنگام حمل و نقل، قوانین زیر باید رعایت شود:

سطوح رنگ شده با ورقه‌های مقوایی پوشانده شده است. با نوار چسب، طناب ثابت می شود.
بارگیری اجسام سنگین با کمک وسایل مخصوص انجام می شود.
محموله هایی که به شهر دیگری ارسال می شوند در یک کانتینر نصب می شوند. جعبه فلزی را می توان بیشتر با حمل و نقل ریلی، رودخانه ای یا جاده ای حمل کرد.

مناطق مرتبط:

23 دیدگاه‌

  • البرز
    ارسال شده 4 دی 1402 5:57 ق.ظ 0Likes

    سلام خواستم از اثاث کشی عالی که برام انجام دادید تشکر کنم.

  • صدرا
    ارسال شده 10 دی 1402 3:40 ب.ظ 0Likes

    سلام داداش من هرسال برای اسباب کشی از خدمات باکیفیت باربری شمااستفاده می‌کنم. به عنوان مشتری ثابتتون از همه کارکنان این شرکت مجهز و مجرب تشکر می‌کنم.

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 11 دی 1402 3:33 ق.ظ 0Likes

      سپاس از نظر ارزشمند شما
      هدف مجموعه ما کسب رضایت و اعتماد شماست.

  • ویدا
    ارسال شده 17 دی 1402 7:01 ق.ظ 0Likes

    سلام لطفا تعرفه کرایه ماشین باربری رو برام ارسال می کنید؟

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 17 دی 1402 10:19 ق.ظ 0Likes

      سلام دوست عزیز
      بخاطر شرایط اقتصادی نمیتوان یک تعرفه ثابت برای همه ماشین های باربری اعلام کرد. لطفا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما بصورت دقیق تعرفه هر کدام از ماشین های باربری سبک و سنگین را برای شما اعلام کنند.

  • ساسان
    ارسال شده 21 دی 1402 5:18 ق.ظ 0Likes

    سلام ببخشید من میخوام یه دست مبلمان 9نفره رو از اندیشه به کیانمهر بفرستم امکانش هست برام انجام بدید؟؟

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 21 دی 1402 6:00 ق.ظ 0Likes

      سلام و عرض ادب
      لطفا برای ثبت سرویس باربری مورد نظرتون با دفتر باربری اندیشه تماس بگیرید.

  • padram
    ارسال شده 27 دی 1402 3:47 ب.ظ 0Likes

    من تا الان از خدمات چندتا از شعبه هاتون استفاده کردم خیلی راضی بودم
    اینکه تغیر نرخ ندارید و برای گرفتن هزینه دبه نمی کنید دلیل عالیه که من هرجا بخوام اسباب کشی کنم به دنبال شرکت شما می گردم.

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 28 دی 1402 4:03 ق.ظ 0Likes

      سلام
      تمامی شعب مجموعه ما بخاطر راحتی مشتریان خود همواره کمترین قیمت ها را برای خدمات لحاظ می کنند.

  • مازیار فتحی
    ارسال شده 3 بهمن 1402 4:33 ب.ظ 0Likes

    سلام به مدیریت محترم چیتابار
    واقعا روشههای بسته بندی وسایلتون عالی بود
    من ندیده بودم شرکتی با این روشهای سریع و کاربردی بسته بندی انجام بده

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 4 بهمن 1402 5:16 ق.ظ 0Likes

      سلام آقای فتحی عزیز
      مایه شادمانی ماست که رضایت شما را به دست آوردیم

  • پریا راد
    ارسال شده 7 بهمن 1402 7:06 ق.ظ 0Likes

    سلام وقت بخیر
    لطفا لیست قیمت وسایل بسته بندی رو برام بفرستید

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 7 بهمن 1402 3:28 ب.ظ 0Likes

      سلام دوست عزیز لطفا برای اطلاع دقیق از قیمت تجهیزات بسته بندی لطفا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

  • فراز سلمانی
    ارسال شده 8 بهمن 1402 4:29 ب.ظ 0Likes

    تعریف شرکت شما رو خیلی شنیدم می خوام از خدمات شما برای اثاث کشی منزلم استفاده کنم
    یه سوال داشتم روزای تعطیل هم اسباب کشی انجام می دید؟

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 9 بهمن 1402 4:29 ق.ظ 0Likes

      سلام آقای سلیمانی عزیز
      بله شرکت ما در روزهای تعطیل هم بصورت شبانه روزی خدمات خود را مشتریان عزیز ارائه می کند.

  • امیررضا
    ارسال شده 17 بهمن 1402 4:45 ق.ظ 0Likes

    سلام پیام دادم از کارگرای و راننده بااخلاق و کاربلدی که برام فرستاده بودید تشکر کنم. امسال یه اسباب کشی راحت و بدون استرس داشتم.

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 18 بهمن 1402 3:25 ق.ظ 0Likes

      سلام وقت بخیر
      هدف ما جلب رضایت و اعتماد شماست.

  • ziba
    ارسال شده 21 بهمن 1402 5:53 ق.ظ 0Likes

    سلام روزتون بخیر ببخشید
    بسته بندی اثاثیه توسط خودتون هزینه جدای از هرینه باربری داره؟؟

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 23 بهمن 1402 3:49 ق.ظ 0Likes

      سلام دوست عزیز بله هزینه جداست ولی نگران نباشید درصورتی که بسته بندی خود را به تیم ما بسپارید آن را با کمترین هزینه برای شما انجام می دهیم.

  • فرامرز مینایی
    ارسال شده 5 اسفند 1402 7:04 ق.ظ 0Likes

    سلام شما نیسان بار هم دارید؟
    برای حمل 4تا گاوصندوق میخواستم به نظرتون نیسان برای حملش کافیه یا ماشین بزرگتر بگیرم؟؟

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 7 اسفند 1402 4:37 ق.ظ 0Likes

      سلام دوست عزیز
      بله نیسان هم داریم.
      نیسان بار تا حدود 1.5 تن قابلیت حمل بار داره

  • کمند
    ارسال شده 20 اسفند 1402 5:12 ق.ظ 0Likes

    روز بخیر باربری شما بسته بندی وسایل و تجهیزات مزون لباس رو انجام میده؟

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 20 اسفند 1402 10:14 ق.ظ 0Likes

      سلام سرکارخانم روزتون بخیر بله انجام میدیم لطفا برای ثبت درخواستتون با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

پاسخ بدهید

تماس سریع 09904698839