جابجایی اثاثیه منزل سنگین

جابجایی اثاثیه سنگین معمولاً به عنوان یک دردسر تلقی می‌شود. تصور اینکه در این جابجایی‌ها چقدر عرق می‌کنید، چقدر به کمرتان فشار می‌آید و باید از دوستانتان کمک بگیرید؛ باعث می‌شود که گرفتن مبلمان جدید پیچیده و بی‌ارزش به نظر برسد. زیرا می‌دانید که باید سختی زیادی را باید متحمل شوید. این حال، جابجایی یک اثاثیه سنگین اگر از خدمات یک باربری معتبر کمک بگیرید کارسختی نیست چرا که آنها با تکنیک‌های مناسب حمل بارسنگین آشنایی دارند.
اگر کالای بزرگی دارید که نیاز به جابجایی دارد، مانند پیانو، گاوصندوق ، یا یک قطعه مبلمان بزرگ، باربری چیتابار به شما کمک می‌کند تا آن را در هر جایی که می‌خواهید به سادگی قرار دهید. ما در بالا و پایین رفتن از پله‌ها و جابجایی وسایل سنگین از مکان‌های دشوار تخصص داریم بنابراین از ایمنی وسایل و خانه‌تان در طول فرآیند جابجایی اطمینان داشته باشید.

خدمات جابجایی وسایل سنگین ما به داخل خانه محدود نمی‌شود. اگر در جابجایی انواع لوازم سنگین شرکت، کارخانه و … مشکل دارید، با ما تماس بگیرید.

بسته بندی وسایل سنگین

هنگامی که نیاز به بسته‌بندی و جابجایی اقلام بزرگ دارید، مهم است که همه گزینه‌ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که بسته‌بندی مناسبی را انتخاب می‌کنید. اقلام حجیم با انواع ملاحظات خاص همراه هستند که باید قبل از بسته بندی مورد ارزیابی قرار گیرند. در چیتابار، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا بدون توجه به اندازه و وزن اقلام بهترین بسته‌بندی را برای ایمنی وسایل خود درطول اسباب‌کشی داشته باشید. هدف ما ارائه راه حل‌های بسته‌بندی مقرون به صرفه است که اقلام شما را در شرایط بکر به مقصد نهایی خود می‌رساند.
لوازم بسته‌بندی مناسب وسایل سنگین در باربری چیتابار عبارتند از:

  • جعبه‌های بسته‌بندی که برای بسته‌بندی وسایل سنگین در چیتابار استفاده می‌شود از مقوای بادوام ساخته شده‌اند تا بتوانند وزن اضافی را تحمل کنند. هنگام بسته بندی اقلام شکننده سنگین، حتی ممکن است برای امنیت بیشتر جعبه‌های پلاستیکی یا چوبی استفاده شود.
  • وسایل سنگین خانگی شما باید در طول حمل و جابجایی به خوبی محافظت شوند. در چیتابار این محافظت عالی با استفاده از چند ورقه حباب‌دار و تعدادی پتوی ضخیم به دست می‌آید تا در صورت برخورد تصادفی یا افتادن در حین حرکت به عنوان بالشتک عمل کنند.
  • استفاده از سلفون در بسته‌بندی وسایل سنگین مانند مبلمان بسیار ضرری است. در درجه اول به عنوان اولین لایه محافظ قبل از استفاده از روکش حباب دار یا پتوهای مبلمان استفاده می‌شود و از ایجاد خراش و آسیب دیدن آنها نیز جلوگیری می‌کند.
  • استفاده از چسب بسته‌بندی محکم و مناسب نیز ایمنی بیشتر بسته‌بندی را تضمین می‌کند.

ابزارهای مناسب حمل وسایل سنگین

جابجایی وسایل سنگین یکی از آن مواقعی است که ضرب‌المثل «هوشمندانه‌تر کار کن، نه سخت‌تر» قطعا صدق می‌کند. هوشمندانه کار کردن به معنای استفاده از ابزار مناسب برای آسان‌تر کردن جابجایی این وسایل است. با جابجایی این وسایل توسط خودتان ممکن است آسیب جبران پذیری به کمرتان وارد شود. در چیتابار از ابزارهای مناسب برای حمل اثاثیه سنگین استفاده می‌شود. این ابزارها شامل جک پالت، غلطک‌های فولادی، صفحات آلومینیومی، اسکیت حمل بار، گجت و آسان‌بر شش چرخ، تسمه و … می‌باشد.

حمل گاو صندوق

حمل گاوصندوق یکی از مواردی است که تجربه و مهارت زیادی نیاز دارد. چرا که اگر در هنگام جابجایی بیافتد ممکن است دست و پایتان را زخمی کرده و به کف ساختمان نیز آسیب وارد کند. در چیتابار از چرخ حمل بار مخصوص و کارگران حرفه‌ای و آموزش دیده برای حمل گاوصندوق استفاده می‌شود. بنابراین در اسباب‌کشی با کمک ما تنها کافی است نظاره‌گر جابجایی گاوصندوق حجیم و سنگین خود باشید و از جابجایی آن لذت ببرید.

حمل پیانو

اگر نیاز به جابجایی پیانوی خود دارید، آن را به ما بسپارید! کارگران ما در چیتابار با بهترین شیوه‌های درست برای جابجایی این ابزارهای بزرگ آموزش دیده‌اند. ما می‌دانیم که پیانوها نه تنها گران و ظریف هستند، بلکه اغلب اوقات می‌توانند خاطرات عاطفی را با خود همراه داشته باشند. به همین دلیل هدف شماره یک ما در طول کل فرآیند اسباب‌کشی محافظت از آنهاست.
شما می‌توانید با استفاده از خدمات باربری ما در زمان و انرژی و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. چرا که حرکت دادن پیانو کار آسانی نیست و جابجایی‌ حرفه‌ای آن ابزارهای خاصی را می‌طلبد. کارگران ما تمامی تکنیک¬های لازم برای بلند کردن و حرکت دادن آن بدون آسیب دیدن را بلدند.

جابجایی مبلمان

کارگران ما در باربری چیتابار مبلمان شما ابتدا مبلمان شما را مونتاژ و جداسازی می‌کنند و سپس کلیه قسمت‌ها را با سلفون می‌پیچند تا از کثیفی و خراش آنها در طول اسباب‌کشی جلوگیری کنند. برای محافظت بیشتر از پلاستیک حباب‌دار و پتوی مناسب بسته‌بندی نیز استفاده می‌کنیم. ابزارهای مناسب جابجایی مبلمان در چیتابار عبارتند از صفحات لغزنده، کمربند شانه‌ای، پتوهای متحرک، دالی متحرک و …

هزینه جابجایی وسایل سنگین

هزینه جابجایی وسایل سنگین متفاوت بوده و به عوامل مختلفی مانند تعداد وسایل سنگین و حجم آنها، روش‌های بکار گرفته برای جابجایی و روش‌هایی که باربری برای جابجایی این وسایل استفاده می‌کند بستگی دارد. در چیتابار حمل وسایل سنگین مطابق با تعرفه‌های اتحادیه باربری بوده و هیچ هزینه اضافی برای حمل این نوع وسایل ازشما گرفته نمی‌شود.





پاسخ بدهید

تماس سریع 09904698839